[VIDEO] CAR's performance car of the year -- Time Trials
[VIDEO] CAR's performance car of the year -- Time Trials
Tja die shoarmasloep M3 doet het weer goed heh...
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/CARs ... 187635.htm[/streetfire]
En de 8 beste in iedere klasse gaan door naar de finale..
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/CARs ... 187616.htm[/streetfire]
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/CARs ... 187635.htm[/streetfire]
En de 8 beste in iedere klasse gaan door naar de finale..
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/CARs ... 187616.htm[/streetfire]
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: [VIDEO] CAR's performance car of the year -- Time Trials
Leuk man! Thanx, weer 'n 4 deurs:)
Welterusten. :banaan:
Welterusten. :banaan:
-
Geluid van de beide AMG's is echt vet!!! DB-S klinkt ook super!
En ik vond de tijd van de normale 911 Carrera S nog het meest opvallend.. erg netjes..
En ik vond de tijd van de normale 911 Carrera S nog het meest opvallend.. erg netjes..
-
De 430 Scuderia doet niet vaak mee he?
Lijkt mij juist een ongeveer-alles-beater ofzo.
Waarom zit ie er niet tussen?
Wel leuk dat Turner met Brabham en Garcia LM 2008 won GT1 met de kar in m'n avatar hiernaast:)

Lijkt mij juist een ongeveer-alles-beater ofzo.

Waarom zit ie er niet tussen?
Wel leuk dat Turner met Brabham en Garcia LM 2008 won GT1 met de kar in m'n avatar hiernaast:)
-
Vreemd een mooie time-trial, met leuke karren en bijna 0 reacties.
Voer voor discussie: Waarom viel jammergenoeg de 123d coupe door de mand en waarom was de X6.35i zo goed met 2ton +? In de hothatchkant de MIni, want British Built? Zwaargewicht 580pk RS6 is 't ook niet. De Astons doen't verbazingwekkend goed(sponsoring?) De 2 rallyspecials STI en EVO X vallen zwaar tegen.
De Atom en de X-Bow, echte trackdaycars redden 't niet, LOL., máár Gumpert Apollo is de snelste, duurste(?), GT R is de voordeligste rammer en TOCH loopt de Gallardo weer met de beker weg.... GT2 viel wat tegen, 997S prima. Mijn gebakje ook bovengemiddeld had 't niet verwacht. Darren Turner, sympathieke professional. Stereo van de Jag XKR was wel erg goed.
Etc etc.
Genoeg discussiepunten dus.

Voer voor discussie: Waarom viel jammergenoeg de 123d coupe door de mand en waarom was de X6.35i zo goed met 2ton +? In de hothatchkant de MIni, want British Built? Zwaargewicht 580pk RS6 is 't ook niet. De Astons doen't verbazingwekkend goed(sponsoring?) De 2 rallyspecials STI en EVO X vallen zwaar tegen.
De Atom en de X-Bow, echte trackdaycars redden 't niet, LOL., máár Gumpert Apollo is de snelste, duurste(?), GT R is de voordeligste rammer en TOCH loopt de Gallardo weer met de beker weg.... GT2 viel wat tegen, 997S prima. Mijn gebakje ook bovengemiddeld had 't niet verwacht. Darren Turner, sympathieke professional. Stereo van de Jag XKR was wel erg goed.

Genoeg discussiepunten dus.

-
Ik vond het ook wel grappig om te horen dat ze een tijdje terug een test hadden gedaan tussen de GT-R en een 911Turbo. Volgens hun was de GT-R sneller dan de turbo.
Staat dus haaks op de bevindingen van Porsche t.a.v. de Ring. natuurlijk zijn die circuits niet te vergelijken, maar toch.
Ik denk dat er uit deze test blijkt dat het soort circuit heel belangrijk is. Als je de volgorde van tijden vergelijkt met bv de Hockenheim tijden of de Ring, dan is daar de volgorde toch wel anders. Pak bv de Mini, als snelste hothatch terwijl de OPC op alle fronten gehakt van hem maakt op andere circuits.
Staat dus haaks op de bevindingen van Porsche t.a.v. de Ring. natuurlijk zijn die circuits niet te vergelijken, maar toch.
Ik denk dat er uit deze test blijkt dat het soort circuit heel belangrijk is. Als je de volgorde van tijden vergelijkt met bv de Hockenheim tijden of de Ring, dan is daar de volgorde toch wel anders. Pak bv de Mini, als snelste hothatch terwijl de OPC op alle fronten gehakt van hem maakt op andere circuits.
- frank de jonge
Zal ze vanavond ff bekijken allemaal 

- Macboy
Conclusie is dat het jammer is dat de 123d geen 3-deurs was en dat de Nissan GT-R zo ontiegelijk snel was !!
-

En de GTR was inderdaad awesome, maar de track was ook niet helemaal droog dus kon ie z'n vernuftige 4wd benutten tov de GT2 die daardoor wat kontdraaieriger werd, begreep ik. Neemt niet weg dat ik de prestatie van 'letterlijk' m'n eigen kar top vind, en omdat dit een UK meet is met een works Aston coureur, de Astons ook wel hoog eindigen, wat ik al zei. Niks mis mee, want prachtig merk, de Aston DBS klonk fenomenaal. 8)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Super dit...........................................conclusie, blij met wat ik rij........................ 

- Francisco
mooie test. de M3 sedan trekt me op de een of ander manier meer dan de coupe. komt er goed uit ook.
het weer zat de porker niet mee, maar daar heb je als je zo'n auto hebt ook mee te maken.
de GT-R heeft wederom laten zien snel, mindbending en leuk te zijn. supercar performance in een coupe pakckage. maar dat is nog geen supercar.
lambo heel mooi, snel, luid en exotisch. jammer van de bak en de remmen.
het weer zat de porker niet mee, maar daar heb je als je zo'n auto hebt ook mee te maken.
de GT-R heeft wederom laten zien snel, mindbending en leuk te zijn. supercar performance in een coupe pakckage. maar dat is nog geen supercar.
lambo heel mooi, snel, luid en exotisch. jammer van de bak en de remmen.
- Stéphane
Mijn chassis doet ook nog leuk mee en GT-R krijgt ook props hier 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
NICE!!!
Wat een line-up zeg! En ook wel een paar verassende tijden:
GT-R natuurlijk erg snel, maar de GT2 zat er niet ver naast.
Scirocco gewoon sneller dan de Vauxhall VXR en de Focus ST.
Gumpert, erg snel. Is niet een makkelijke auto, erg knap!
Wat een line-up zeg! En ook wel een paar verassende tijden:
GT-R natuurlijk erg snel, maar de GT2 zat er niet ver naast.
Scirocco gewoon sneller dan de Vauxhall VXR en de Focus ST.
Gumpert, erg snel. Is niet een makkelijke auto, erg knap!