Oké,ik wil binnenkort andere remmen op mijn auto plaatsen (Opel Senator 12V),nu wil ik de klauwen vervangen door 24V klauwen die ik al heb liggen..nu zat ik even op Ebay te kijken en daar staan remblokken op van EBC,betreft dus de Black stuff,is dat wat voor dagelijks gebruik (ik rij vrij sportief) ...zijn btw niet duur ook:incl verzenden 45 euro..
http://cgi.ebay.de/OPEL-OMEGA-SENATOR-E ... dZViewItem
Nu kom ik ook deze adv tegen mbt schijven,staat er in de adv dat de schijven beter alleen gebruikt kunnen worden met originele blokken ivm scheuren door hitte???
http://cgi.ebay.de/Sport-Bremsscheiben- ... dZViewItem
wie maakt mij wat wijzer??...thnx.
EBC black stuff ultimax
- Hielke
-
Ja die verhalen heb ik ook wel gehoord maar dacht dat die alleen op de greenstuff van toepassing waren,vandaar mijn vraag eigenlijk..
Nu zie ik btw ook dat de greenstuf bij die gasten duurder is,rond de 85 euro??
Dat is dezelfde prijs als ferodo blokken..
Nu zie ik btw ook dat de greenstuf bij die gasten duurder is,rond de 85 euro??
Dat is dezelfde prijs als ferodo blokken..
Laatst gewijzigd door Toes op 29 aug 2006, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- EricYellow
Het enigste wat ONBESCHOFT hard remt van EBC is de Yellow Stuff, moeten even warm worden, maar dan zit je ooik met je neus tegen de voorruit aan als je remt.
Zit alleen 1 nadeel aan....een middagje Zolder en ze zijn op.....
Redstuff is de moeite niet om te proberen, zijn na 2 middagen op en remmen wel wat harder dan standaard, maar niet schokkend.
Ferodo DS 2000 doen het al een stuk beter, de 2500 nog beter, alleen moeten die eerst ff een beetje opwarmen.
Zit alleen 1 nadeel aan....een middagje Zolder en ze zijn op.....
Redstuff is de moeite niet om te proberen, zijn na 2 middagen op en remmen wel wat harder dan standaard, maar niet schokkend.
Ferodo DS 2000 doen het al een stuk beter, de 2500 nog beter, alleen moeten die eerst ff een beetje opwarmen.