Zo de eerst stappen zijn gemaakt. Het is wel een even vreemd om in een bijna nieuw interieur huis te houden. Maar aangezien ik het wil verkopen doe ik het rustig aan en met beleid. De koper kan straks voor een leuk bedrag zijn Clio 3 ombouwen tot een Clio 3 RS!
Zo was is:
Maar na een paar avonden en deze middag is achter de voorstoelen alles weg, even als de hemel. Ook de bedrading van de achterklep is weggewerkt.
Over een week of twee gaat hij naar Madeno Racing. Ik ben daar al 6 jaar klant en huur af en toe ook wat bij ze om het circuit mee op te gaan. Ze hebben een race team bestaande uit 3 Clio's (III RS Cup), Twee Aston Martins GT4, Twee Leon's (Super copa) en runnen nog een paar Leons en Clio's voor prive rijders. Met hun jaren lange circuit ervaring (afgelopen weekend hadden ze met hun eerste GT4 wedstrijf meteen de snelste Aston van het veld) weten ze hoe ze een auto moeten afstellen voor het circuit. Zij gaan hem verder klaar maken voor me:
- onderstel AST, met een twistje Madeno
- voor de Kooi gaat ie naar Wielhoven, die spuiten hem meteen van binnen wit
- er komen witte Speeline Corsa velgen onder 17 inch
- Cup spoiler
- remschijven blijven (idem als Cup wagens) alleen andere blokken en stalen remleidingen (custom build)
- stoelen Recaro Pole position
- Gordels Renault Sport
- Stuur Renault Sport
- Andere luchtfilter
En dan gaan we eerst maar eens wat km maken, de pot is dan wel zo'n beetje leeg.
Planning is dat ie half november klaar is.