Golf V R32 im Supertest

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9408
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 23 aug 2006, 17:29

Versnellingen schelen ook een hoop... als je 200 niet in zijn 4 haalt maar naar zijn 5 moet dan scheelt het ook weer iets.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente

Bericht door SteV6 » 28 aug 2006, 17:41

Andersom neem ik aan dat je ook weet wat je gaat kopen als je een R32 aanschaft! Je koopt 'm voor de GT eigenschappen en niet als gooi en smijt wagen, daarvoor bestaat de GTI. Neemt niet weg dat je met een R32 eenvoudig zeer hoge gemiddelden haalt. Sterker nog, ik zou de R32 alleen al voor het geluid kopen.

Ik heb destijds bewust gekozen voor de Cupra4 V6 en niet voor een 1.8 20VT met of zonder 4x4. Gewoon omdat ik voor het dagelijks verkeer en de lange afstand een heerlijke auto wil hebben. Zo'n 1.8 is eenvoudiger te tunen en sneller te maken dan een V6.

Nu nog afwachten of de aangekondigde R36 (280pk) er ooit komt :roll:

SteV6

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 01 sep 2006, 23:10

Lees net in autoblad dat zowel de Golf GTI als de Golf R32 te kakken wordt gezet door de TT 2.0 TFSI...

0-100 6.4
0-180 20.2



Ik zou zeggen kopen zo een zware dorstige 3.2 V6 volkswagen
Voordeel van de lichte TT met een moderne motor aldus

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beske, Bing [Bot], GRzep, k33z, mark123 en 16 gasten