De beslissing om de Golf V6 de deur uit te doen is nou weer even uitgesteld

Ik ga gewoon weer beter worden zodat ik ook weer kan motorrijden!!! :banaan:
Ik ga gewoon weer beter worden zodat ik ook weer kan motorrijden!!!
Zodra ik hem heb zal ik dat eens nagaan, denk wel dat het de 150pk versie is. Hij is wel al gechipped door Chipmeister en er zit een open luchtfilter in. Lekkere sound!!!Niels schreef:Mooie kar en een lekkere VR soundDit lijkt me de 150pk versie ook al staat er een rode 5 achterop of is dit al de 20V?
Wow, dan heb jij ook een flinke klapper gemaakt zeg. Wat is er precies gebeurd?SteV6 schreef:Hoi Manfred,
Zo heb ik ongeveer een half jaar na mijn ongeluk mijn Speedster gekocht. Fysiek word je er niet sneller beter van, maar tijdens de moeilijke momenten gedurende het genezingsproces is een ritje erin een heerlijke afleiding van alle sores![]()
Tijd heelt alle wonden zeggen ze wel eens, maar het is vervelend als er veel tijd voor nodig is. Zelf ben ik al weer 4,5 jaar bezig om beter te worden en ik heb nog een lange weg te gaan, als het al helemaal goed komt ooit![]()
Sterkte en veel plezier met je aanwinst.
SteV6
(P.s. mocht je voor je Golf V6 nog een originele .:R32 pijp overwegen, bij mij staat er eentje in de weg)
Als we hem hebben komen we hem wel even laten horen!! Ik kan nu kiezen uit rijden met 5 of 6 cilinders, lekker hoorErik K. schreef:That's the Spirit!
Ziet er goed hoor die V5 en klinken ook nog eens lekker :banaan:
Marc RS4 schreef:Mooie nette Golf zo te zien Manfred!
Automaatje.....komt goed uit.
Netjes...
Dat is nog een punt waar we over gaan nadenken als we hem opgehaald hebben. We hadden ook een beetje onze bedenkingen, maar ze zijn wel in nieuwstaat dus we zien wel.RutgerK schreef:Ik vind trouwens de originele achterlichten mooier staan.
Ik denk dat een TDI met tenminste 130pk altijd veel soepeler zal rijden in vergelijking tot deze V5 (ook al is ie gechipped) zowel met handbak als met automaat. Maar wij rijden max 13k per jaar dus daarom gekozen voor een benzineauto. En ik wilde de optie van een HGP kit open houdenRutgerK schreef:Lekkere Golf. Het geluid van de vijfcilinder is standaard al heerlijk! Ik heb in 2002 getwijfeld tussen de Golf IV V5 170pk en A3 130pk TDI. Met een handbak moest ik iets te vaak terugschakelen in de V5 om de gang erin te houden tov de diesel. Voor het geluid wilde ik eigenlijk de V5 hebben. Een automaat lijkt mij dan ook een perfecte combinatie met deze motor.
Klopt, je moet je best doen om 1 op 10 te halen. Ach, we gebruiken de auto's amper voor woon-werk verkeer. Eigenlijk voor boodschappen/visite en plezier-ritjes. Je rijdt dan wel wat leuks. We dachten ook even aan een 4 cilinder Golf met automaat, maar dan ben je helemaal niet vooruit te branden. En ik had gehoord dat deze motor vrij goed op gas te laten rijden is, dus als we meer gaan rijden kan zoiets ook nog.Knot schreef:Ze klinken leuk, maar zuipen voor een V6, dat weet je he?
Dat had ik inderdaad ook al gezien toen ik er onder hing (ging lekker met de lamme arm in de braceTristan schreef:Ziet er goed uit. 8)
Pas alleen goed op het carter van de V5, deze schijn je nogal snel te raken bij drempels e.d. Hangt nogal laag.
Lijkt me een goed planSilent Killer schreef:Als we hem hebben komen we hem wel even laten horen!! Ik kan nu kiezen uit rijden met 5 of 6 cilinders, lekker hoorErik K. schreef:That's the Spirit!
Ziet er goed hoor die V5 en klinken ook nog eens lekker :banaan:
Ik stopte voor oranje en stond dus stil voor de stopstreep van het stoplicht. De mevrouw achter mij heeft vol gas gegeven om rood te halen en is met tussen de 70 en 90km/h linksachter naar binnen gereden. Hierdoor heb ik een asymmetrische slingerbeweging gemaakt.Silent Killer schreef:Wow, dan heb jij ook een flinke klapper gemaakt zeg. Wat is er precies gebeurd?
Tjee man, dat is dan echt een klapper geweest. Je bent duidelijk wel verder met je acceptatie van je situatie dan ik.SteV6 schreef:Ik stopte voor oranje en stond dus stil voor de stopstreep van het stoplicht. De mevrouw achter mij heeft vol gas gegeven om rood te halen en is met tussen de 70 en 90km/h linksachter naar binnen gereden. Hierdoor heb ik een asymmetrische slingerbeweging gemaakt.Silent Killer schreef:Wow, dan heb jij ook een flinke klapper gemaakt zeg. Wat is er precies gebeurd?
Nu kamp ik nog steeds met whiplashklachten als altijd nekpijn, vaak stevige hoofdpijn, concentratieverlies, zichtverlies enz. Voor o.a. mijn werk allemaal zeer beperkende factoren. Het herstel gaat heel langzaam. En dat is iets wat je moet leren accepteren, anders blijf je hangen in frustraties en word je helemaal niet meer beter.
Verzet je bakens, accepteer je nieuwe situatie en zoek naar de dingen die je nog wel kan :!: En als je dat niet op eigen kracht lukt, zoek dan hulp. Het leven is te kort en te mooi om verbitterd te raken.
En een paar heerlijke auto's op de oprit maken de last beter draagbaar, dus geniet ervan![]()
Stephan
Het IS de 150pk versie, staat op RDWSilent Killer schreef:Zodra ik hem heb zal ik dat eens nagaan, denk wel dat het de 150pk versie is. Hij is wel al gechipped door Chipmeister en er zit een open luchtfilter in. Lekkere sound!!!Niels schreef:Mooie kar en een lekkere VR soundDit lijkt me de 150pk versie ook al staat er een rode 5 achterop of is dit al de 20V?