Klopt, zo een E46 M3 achterspoiler staat erg netjes, ook al is het niet origineel. Iedereen heeft een andere smaak en dat is ook te zien aan onze auto's, anders reed iedereen met hetzelfde rond. Persoonlijke elementen zijn nooit verkeerd, tenzij het natuurlijk sjonnie toestanden wordenMark Nauta schreef:Dat ben ik met je eens. Mijn M3 heeft bijvoorbeeld een E46 M3 achterspoiler(tje). Is niet origineel, wel BMW, maar staat erg goed, en blijft dus ook gewoon zitten.///Diddy schreef: De wagen wordt zeker zo standaard mogelijk gehouden. Maar enkele nette optische wijzigingen zijn nooit verkeerd, de originele onderdelen hou ik dan wel gewoon bij.
Dat denk ik ook niet. Dat zou ook niet terecht zijn denk ik ten opzichte van de E30. Of die moet dan ook nog verder stijgen. Het feit dat de E36 niet in waarde zal dalen, is ook een overweging geweest bij mij voor aanschaf.///Diddy schreef:In verband met de prijzen van E36 M3, deze zijn idd lichtjes aan het stijgen tegenover 1 a 2 jaar terug. Het niveau van de E30 M3 zal wel nooit bereikt worden denk ik...

De E30 M3 is nu eenmaal de 1e en dit verklaart waarom hij zo gerespecteerd is en waardoor uiteraard de prijzen hoog liggen.
Maar idd de E36 M3 zal niet meer dalen in waarde.