BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
-
Re: Nieuwe Z4 bijna zonder camouflage
Ik vind het echt helemaal niets. Ben nooit zo weg van meters metaal boven de wielkasten omdat het de wielen klein doet overkomen en de auto minder gestrekt lijkt. En helaas is dat dus automatisch het gevolg bij een stalen dak.
- Joop
Globale vorm is zichtbaar; de bijzondere details van de 'oude' Z4 lijken er af, lees: hij is gladder geworden.
....maar eigenlijk kun je er nog weinig van zeggen.
....maar eigenlijk kun je er nog weinig van zeggen.
- Femme
Met of zonder stoffen kap wordt dit een erg gave auto. Voor een basisversie ziet hij er al best wel dik uit. Ik hoop alleen dat het gewicht onder controle blijft en dat er een versie met stoffen kap komt ivm kofferruimte, gewicht en snelheid van het openen en sluiten van de kap.
- GTRene
ook benieuwd naar dat ding, eindelijk andere koplampen
beter lijkt me...
eneuh die mooi V8 van de M3 straks in het vooronder...
tenminste dat denk ik wel dat er zo'n uitvoering komt...

eneuh die mooi V8 van de M3 straks in het vooronder...

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Stond afgelopen zondag op Papenburg. Wel onder een zeiltje overigens.
- Geelhoed
Klapdak.... 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
hmmmmm, waarom 'gonst' het woordje MX5 toch door mijn hoofd bij het zien van deze foto's....
Als dit het gaat worden, jammer BMW gemiste kans.
Vond juist de geprononceerde vormen van de Z4 zo gaaf.
Hiermee gaan ze weer terug naar de Z3 en dat is alleen onder dameskappers een succes geworden :banaan:
Als dit het gaat worden, jammer BMW gemiste kans.
Vond juist de geprononceerde vormen van de Z4 zo gaaf.
Hiermee gaan ze weer terug naar de Z3 en dat is alleen onder dameskappers een succes geworden :banaan:
-
Volgens mij gaat het wel een mooie kar worden, alleen is het minder speciaal als de overgang van Z3 naar Z4. En dat stalen klapdak vind ik niet thuishoren op een roadster, weg ermee. Hopelijk kiest men vooral voor een softtop, al ben ik er bang voor.
- Geelhoed
De Z3 en Z4 zijn ook al geen roadsters, Tom.
Roadsters hebben geen ramen die in de deuren verdwijnen, maar sidecurtains.
Roadsters hebben geen ramen die in de deuren verdwijnen, maar sidecurtains.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Het gaat weer de verkeerde kant op.
De Z3 vind ik lelijk, de Z4 mooi en nu deze....beetje jammer!
De Z3 vind ik lelijk, de Z4 mooi en nu deze....beetje jammer!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wees nu eerlijk............................de hele Z series zijn toch de meest overbodige BMW`s ooit IMHO
( nou ja, op een 1er na dan
)

-
OnlineTristan
Onzin!romo schreef:Wees nu eerlijk............................de hele Z series zijn toch de meest overbodige BMW`s ooit IMHO
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
IMHO had ik er nog bij vermeld, met respect voor de andes denkende en eigenaren van de Z.......................mij zal je er niet in aantreffen ( zeker na een proefrit met Z4M niet...............)Tristan schreef:Onzin!romo schreef:Wees nu eerlijk............................de hele Z series zijn toch de meest overbodige BMW`s ooit IMHO
-
OnlineTristan
Je zegt eerst: "wees eens eerlijk".
Ben ik toch?
Ben ik toch?

- romo
Ik toch ookTristan schreef:Je zegt eerst: "wees eens eerlijk".
Ben ik toch?

- RVV
Romo nou geen onzin gaan praten hé 

- Geelhoed
Vergeet de X serie niet he!romo schreef:Wees nu eerlijk............................de hele Z series zijn toch de meest overbodige BMW`s ooit IMHO( nou ja, op een 1er na dan
)
-
best een leuke kar laat het klapdak maar zitten doe mij maar een coupe.. uhh romo toen je proef gereden hebt met de z4m zeker alleen de achteruit gebruikt 

- romo
ik heb er toendertijd een uitgebreid verslag van geschreven en hier gepost ( zal nog wel ergens staan)puk schreef:best een leuke kar laat het klapdak maar zitten doe mij maar een coupe.. uhh romo toen je proef gereden hebt met de z4m zeker alleen de achteruit gebruikt
Het is absoluut mijn type kar niet, zal het ook nooit worden..........................(Z3 niet, Z4 niet en de opvolger ook niet...............nou ja, in elk geval consequent

@Geelhoed, op de X5 na, mee eens.......................
- stefan740
Even opgezocht romo
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... lijke+auto" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo negatief vind ik de conclusie niet
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... lijke+auto" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
stefan740 schreef:Even opgezocht romo
Is ie ook niet, gaat erom of ik hem zou kopen, en dat staat nog steeds als een huis.................
Conclusie; een zeer sterke auto die zeer goed stuurt remt en schakelt, met een minimalistisch interieur waarbij mi de vorm voor de functie gaat (gemiste kans mi). Uiteraard zeer matig functioneel, je kan echt niet iets kwijt aan bagage en als laatste ( en dit is geheel subjectief) een toch discutabel exterieur, mn de lange bolle en hoge motor kap in combinatie met de diepe zit geeft de indruk dat je echt aan het opstijgen bent. Dit is leuk speelgoed als je een 2e of 3e auto erbij wil, puur voor rijplezier anders heeft het geen meerwaarde. Vond het mooi om er eens in te mogen rijden, maar kopen nee dat niet, dit geldt evenzeer voor de Z4M coupe
- MartijnGizmo
Artsy, die nieuwe Alpina-striping!
- wooter
Interieurpics:
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=178222" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben ik eigenlijk blij dat ik dat artyfarty interieur ga krijgen van de Z4 mk1. Knoppen in de mk2 zijn uit de CS Concept gehaald, en ik vind het zo nog niet erg goed smoelen.
Maar goed, nog even wachten tot midden november
.
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=178222" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben ik eigenlijk blij dat ik dat artyfarty interieur ga krijgen van de Z4 mk1. Knoppen in de mk2 zijn uit de CS Concept gehaald, en ik vind het zo nog niet erg goed smoelen.
Maar goed, nog even wachten tot midden november

- GTRene
hij smoelt wel lekker laag/breed beetje ala verlaagde mercedes sl
ben wel benieuwd, helemaal naar de M uitvoering

ben wel benieuwd, helemaal naar de M uitvoering

- Femme
Het interieur wordt erg gaaf als je die platen op zpost.com ziet. De nieuwe Z4 krijgt weer een echte cockpit die de bestuurder omsluit zoals de huidige dat ook heeft. Ik denk dat de nieuwe Z4 wat betreft vormgeving een van de meest gave lanceringen wordt sinds tijden bij BMW.