Wedden dat die dan rood wordt

Hij vroeg zich af hoe ik aan deze info kwam :hehe:luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wedden dat die dan rood wordt
Aad Hoogendoorn schreef:Nou daar zal je wagen van opknappen met die kop van Cor achterop ...!!
Toch nog onder de 2.00 gegaan met de Golf, al vond ik de uitslag van de warming-up prettiger...Hielke schreef:2.15?
Nu even serieus. Wie van de snelle DF mannen is hoeveel seconden onder de 2.00 minuten gegaan?
Onder de 2.00 is heel knap met de Golf. Op wat voor rubber stond jij dan?jd schreef:Toch nog onder de 2.00 gegaan met de Golf, al vond ik de uitslag van de warming-up prettiger...Hielke schreef:2.15?
Nu even serieus. Wie van de snelle DF mannen is hoeveel seconden onder de 2.00 minuten gegaan?
De Nissan Skyline R33 was trouwens gedisqualificeerd, die reed op slicks.
Is ie nou echt gediskwalificeerd, of in een andere klasse ingedeeld[Pro Non Street], want dat hoorde ik ook nog fluisteren?jd schreef: De Nissan Skyline R33 was trouwens gedisqualificeerd, die reed op slicks.
Hij is doorgezet naar pro non street volgens mij.Opa schreef:Is ie nou echt gediskwalificeerd, of in een andere klasse ingedeeld[Pro Non Street], want dat hoorde ik ook nog fluisteren?jd schreef: De Nissan Skyline R33 was trouwens gedisqualificeerd, die reed op slicks.
Thanks. Toyo R888 225/40/18 die achter ook niet snel genoeg op temp. (30gr) kwamen..Hielke schreef:Onder de 2.00 is heel knap met de Golf. Op wat voor rubber stond jij dan?jd schreef:Toch nog onder de 2.00 gegaan met de Golf, al vond ik de uitslag van de warming-up prettiger...Hielke schreef:2.15?
De Nissan Skyline R33 was trouwens gedisqualificeerd, die reed op slicks.
Een Golfje dat de de 1000 pk Detroit Iron brigade even te kakken zet. Oh oh oh
Dat zou kunnen, in ieder geval uit de Semi pro street gezet.Opa schreef:Is ie nou echt gediskwalificeerd, of in een andere klasse ingedeeld[Pro Non Street], want dat hoorde ik ook nog fluisteren?jd schreef: De Nissan Skyline R33 was trouwens gedisqualificeerd, die reed op slicks.
Doet die niet eens mee en toch weer mensen aanrijdenJeroen van Emmerik schreef:Hans was er ook!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten