regen + kou = evo tijd
vanavond: regen + kou
conclusies:
1. het is herfst
2. HET IS EVO (party) TIME

Das logisch :o
Ik doe het beter.markk schreef:herfst= regen + kou
regen + kou = evo tijd
conclusies:
1. het is herfst
2. HET IS EVO (party) TIME![]()
Leuk discussiepunt is dat. 'Veiligere auto's zijn gevaarlijker'Rico schreef:Het was ook wel bar en boos gisteren.. toch maar rustig gereden.. er lag heel veel water op de weg.. met 225 voor een 255 achter.. voel je dat wel..en dan al die klootmongolen met het inzicht van een diepzeegarnaal die je met 50 km snelheidsverschil voorbij gaan.. (ik reed 100 km/h) Er voelen zich teveel god achter het stuur
herfst = regen + koumarkk schreef:herfst= regen + kou
regen + kou = evo tijd
conclusies:
1. het is herfst
2. HET IS EVO (party) TIME![]()
Rico schreef:Het was ook wel bar en boos gisteren.. toch maar rustig gereden.. er lag heel veel water op de weg.. met 225 voor een 255 achter.. voel je dat wel..en dan al die klootmongolen met het inzicht van een diepzeegarnaal die je met 50 km snelheidsverschil voorbij gaan.. (ik reed 100 km/h) Er voelen zich teveel god achter het stuur
Robin schreef:vanwege z'n kontje Hugo?![]()
(heb ik van horen zeggen)
Dat kan uitstekend op ATP Papenburg Markmarkk schreef:Jullie begrijpen natuurlijk dat ik net een heerlijk uurtje heb lopen (gl)(r)ijden![]()
Ik zou zoooo graag met dit weer op een ruim, leeg circuit willen rijden in die auto...
Mark
jaja. eerst met oordopjes in een tank leegrijden naar papenburg. Dan tanken en een setje banden op canvas zetten en 250 euro aan de organisatie achterlaten en dan weer tanken en doodmoe met oordopjes in op het canvas de tank weer leegrijden naar huis. Om vervolgens doodmoe in bed te stappen en de volgende dag de auto weer af te tanken, te wassen, uit te zuigen en een afspraak te maken met de bandenboer...Knot schreef:markk schreef:Jullie begrijpen natuurlijk dat ik net een heerlijk uurtje heb lopen (gl)(r)ijden![]()
Ik zou zoooo graag met dit weer op een ruim, leeg circuit willen rijden in die auto...
Mark
Dat kan uitstekend op ATP Papenburg Mark
Gebruikers op dit forum: wjt en 1 gast