Remy
- Remy
Remy
Haai. Ik ben Remy en ben inmiddels bezig met m'n 19e levensjaar. In het dagelijks leven vermaak ik me als koerier. Prima baan, je komt nog ergens en zeker het vele rijden in het buitenland bevalt me bijzonder goed. Wel zit ik erover te denken om weer naar school te gaan. Het leven als een intelectueel staat me ook wel aan.
Ik rij in een ouwe 850. Bevalt me best wel goed eigenlijk. Een 535d komt er ongetwijfeld nog een keer.
Heb een paar jaar meegelezen op Gummen. Vond daar alleen de sfeer niet zo leuk. Kwam ergens een link tegen naar dit forum en heb me hier nog geen seconde verveeld. Super om te lezen dat veel mensen een verschillende voorkeur hebben voor wat betreft de auto, maar toch een ding gemeen hebben: het autorijden opzich.
Mochten er nog vragen zijn, vast niet, maar je weet het nooit, vuur ze af!
Groetjes :twisted:
Ik rij in een ouwe 850. Bevalt me best wel goed eigenlijk. Een 535d komt er ongetwijfeld nog een keer.
Heb een paar jaar meegelezen op Gummen. Vond daar alleen de sfeer niet zo leuk. Kwam ergens een link tegen naar dit forum en heb me hier nog geen seconde verveeld. Super om te lezen dat veel mensen een verschillende voorkeur hebben voor wat betreft de auto, maar toch een ding gemeen hebben: het autorijden opzich.
Mochten er nog vragen zijn, vast niet, maar je weet het nooit, vuur ze af!
Groetjes :twisted:
Laatst gewijzigd door Remy op 21 apr 2007, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Remy