Hij ziet er weer spik en span uit...
Vorige week heb ik een uitlaatmodje gedaan, cheap ass en doeltreffend

Dat klinkt zo:
take off:
flyby:
I like very muchDennis Schroyen schreef:
Bedankt voor het melden! 24 oktober ga ik naar Zuid-Afrika en vertrek ik vanaf vliegveld Brussel (Zaventem) ik zal dus rekening houden met de fly-over!hugo schreef:Mooie filmpjes dennis. Zo ken ik je weer! Niet zeiken maar gas erop.![]()
Vwb dat stukje asfalt, dat is altijd griezelig. De weg naar Zaventem luchthaven heb je ook een fly-over die behekst is. Als je daar harder dan 80 rijdt, terwijl je er normaal makkelijk 120 zou moeten kunnen halen, glijdt de wagen al over 4 wielen naar buiten. Weet niet wat het is maar het is eng.
LOL, klinkt als voorbereid budget-tuning van BMW. Gaten in het uitaatsysteem, daar wisten de Sjappies met hun Blac&Decker ook raad mee. :drinking:Dennis Schroyen schreef: @ Jelmer,
Idd, het valt niet zo op in de filmpjes maar het ding is gewoon echt luid.
Wat ik gedaan heb is de O2 sensoren ACHTER de cat afgekoppeld en eruit geschroefd (sort of). In de uitlaatlijn zitten nu gewoon 2 gaten van 3cm dia.![]()
's nachts bij het heel-toe'en gooit ie gewoon blauwe vlammetjes uit de 4 eindtipjes, meesterlijk
Gebruikers op dit forum: Bakker, Estoque, Majestic-12 [Bot], MarcH, matthyssie, maurizio, Spinazie, Ti-Tourist (Erik) en 21 gasten