Gereden: Porsche 997 Carrera S PDK

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Macboy

Re: Gereden: Porsche 997 Carrera S PDK

Bericht door Macboy » 09 okt 2008, 13:44

Geweldig verslag Mark ! Hulde ! En die foto's zijn weer super. Ik vind die koplamp foto met Erasmusbrug erg fraai ook.

:clap:
Mark Nauta schreef:ik belde hierover met Ilija om het moment dat ik zo'n 45 minuten met auto had gereden (niet continu in M). Ik vertelde hem dat het me eigenlijk wel meeviel. Dat was dus blijkbaar wat te voorbarig. Na langer op de handmatige stand gereden te hebben en ook een paar keer mis geschakeld te hebben (+ waar - moest en andersom), moet ik toch echt concluderen dat de knoppen echt verkeerd omstaan. Hoe graag ik ook zou willen dat de Porsche dit goed heeft, het klopt gewoon niet!
Heb je dit nu getyped omdat ik gisteren dreigde met een ban ?

Je krijgt inderdaad een ban als je hier geen foto's van hebt:
Mark Nauta schreef:Toen ik terug kwam bij het Porsche Centrum werd er net een schitterende Macademia Metallic Carrera S afgeleverd met een Cacoa interieur. Zowel buiten als binnen dus een soort bruintint. Een werkelijk fabelachtige combinatie die je echt in real life moet zien.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 09 okt 2008, 14:51

Ik ben eruit!
Ik heb het helemaal gehad met die Mark :protest:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 09 okt 2008, 18:16

LOL @ Mathieu.

@ Ilija, daar heb ik geen foto's van. Vond het niet echt gepast om daar foto's van te maken. De nieuwe eigenaar kwam namelijk toevallig even kijken of zijn auto er al was.

@ Steven. Beter lezen ;). Die vraag heb ik wel beantwoord.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 09 okt 2008, 19:08

Mark Nauta schreef:Nooit zou ik zelf in een sportauto een automaat kopen, maar Porsche heeft mij anders doen besluiten, of ik het zou doen weet ik nog niet, maar de optie is in ieder geval open gezet, want de bak is echt heel goed.
Is dit dan het antwoord?

Mathieu

Bericht door Mathieu » 09 okt 2008, 19:35

:wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 09 okt 2008, 20:05

Die broer van jou geeft toch duidelijk antwoord :mrgreen:

Paul Broere
Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5

Bericht door Paul Broere » 11 okt 2008, 01:09

Die bruine heb ik dus in het echt gezien (ik ben uiteraard ff bij Porsche naar binnen gewipt toen we bij Audi waren donderdag) . Ik vond hem zelf iets te licht, en ook het interieur vind ik niet bij een Porsche passen... niet sportief genoeg?! . Al is zilver wel wel erg saai, dat zou ik ook niet nemen. (maar goed, er valt voor mijn niets te nemen, helaas) :lol:

Leuk verslag iig, en ik ben jaloers. Heb ooit (lang geleden) wel eens in een 997 Carrera S cabrio gereden. Ook 996 heb ik wel eens geprobeerd en de 993 van mijn pa. Wel leuk om de evolutie te volgen, ze blijven toch elke keer weer STUKKEN beter worden. Al hoor ik over het rijgedrag tussen MK1 en MK2 verschillende verhalen. (tijd om zelf eens te gaan proberen :wink: )

Foto's zijn ook weer mooi, maar dat is eigenlijk vanzelfsprekend bij jou.

Die close-up van de spiegel is echt top!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 11 okt 2008, 01:34

Paul Broere schreef:Die bruine heb ik dus in het echt gezien (ik ben uiteraard ff bij Porsche naar binnen gewipt toen we bij Audi waren donderdag) . Ik vond hem zelf iets te licht, en ook het interieur vind ik niet bij een Porsche passen... niet sportief genoeg?! . Al is zilver wel wel erg saai, dat zou ik ook niet nemen. (maar goed, er valt voor mijn niets te nemen, helaas) :lol:
De auto die jij bedoelt Paul, is de wagen in de showroom. Die heeft inderdaad een heel licht interieur. Vind ik ook niet mooi. De wagen die ik bedoel stond buiten, was een auto voor een klant. Die had echt dat hele donkere bruine leer (Cocoa). De exterieur kleur is wel gelijk. Die vind ik zelf echt heel erg fraai!!
Maar ja.....zoals jij ook al zegt....wij hebben (nog) niets te kiezen.....

Plaats reactie