Ja, maar toen moest hij jou achter zich zien te houden.Elmar schreef:Ziet er erg indrukwekkend uit.Op Assen was je zelfs meer aan het corrigeren dan hier.Andre schreef:
Je moet het zo zien ik simuleer door die winterbanden achter met de 130i ca. 500 pk in de regen:) Je leert er ongelooflijk veel door.
Zandvoort M3 GTR onboard!!!
- @iko
Re: Zandvoort M3 GTR onboard!!!
- Casper
Heel vet filmpje! 2.02 op een zeiknatte baan!
- Aad
Hoi Jan,Jan Ozephius schreef:Hi Andre,
Ik heb hier op DF wel eens (terecht natuurlijk...) gezeurd tegen je, maar eerlijk is eerlijk: ik heb bijzonder genoten van je rijkunsten zondag!
Heel het veld overhoop. Inclusief vrijwel de gehele GT-klasse. Fenomenaal!
We zien elkaar hopelijk weer tijdens de finaleraces op Assen!
Reed Jitse nou nog mee ? Zoja welke kleur Mini heeft hij nu dan , want een rode heb ik namelijk niet gezien ?
Gr Aad
Jij loopt achter Aad, Jitse rijd tegenwoordig in een bmw.Aad Hoogendoorn schreef:Hoi Jan,Jan Ozephius schreef:Hi Andre,
Ik heb hier op DF wel eens (terecht natuurlijk...) gezeurd tegen je, maar eerlijk is eerlijk: ik heb bijzonder genoten van je rijkunsten zondag!
Heel het veld overhoop. Inclusief vrijwel de gehele GT-klasse. Fenomenaal!
We zien elkaar hopelijk weer tijdens de finaleraces op Assen!
Reed Jitse nou nog mee ? Zoja welke kleur mini heeft hij nu dan , want een roden heb ik namelijk niet gezien ?
Gr Aad
- Aad
Wat voor BMW dan en welke klasse ?
Als ik het goed heb een 1 serie
Kijk maar op de dsc site bij de inschrijvingen en uitslagen van afgelopen weekend
Kijk maar op de dsc site bij de inschrijvingen en uitslagen van afgelopen weekend

- Aad
Niemand een foto van zijn auto .......???
- DownforceJan
Aad, ik zal in het topic van DF Racing een fotootje zetten van Jitse z'n speeltje.Aad Hoogendoorn schreef:Niemand een foto van zijn auto .......???
Ik wil Andre zijn topic niet verknoeien.
-
Maakt niet uit Jan.
Jitze jan en tom hebben ongelooflijk veel pech met de 130i die ze hebben gekocht van mij. En dat zit mij helemaal niet lekker. Ik was zelf zo overtuigd van de 130i en dat ben ik nog steeds. Ik heb super gereden met die auto en ook nog super goeie tijden op zowel assen als op zandvoort. Ik heb vanavond met tom afgesproken dat ik samen met me monteur van de beier alles nog een keer doorloop en proberen om de storing te vinden Hij gaat zelfs mee naar het circuit met een test dag. Beloven kunnen we niks maar ik loop er niet voor weg. Velen zouden na zo n post als die van hans06 gedacht hebben zoek het maar uit. Maar ik heb dit weekend Jan zelf ook gesproken en die verwijt me niks en was heel sympathiek en dit soort mensen laat ik niet in de kou staan. Maar nogmaals beloftes kunnen we niet geven. Ons best doen wel.
Jitze jan en tom hebben ongelooflijk veel pech met de 130i die ze hebben gekocht van mij. En dat zit mij helemaal niet lekker. Ik was zelf zo overtuigd van de 130i en dat ben ik nog steeds. Ik heb super gereden met die auto en ook nog super goeie tijden op zowel assen als op zandvoort. Ik heb vanavond met tom afgesproken dat ik samen met me monteur van de beier alles nog een keer doorloop en proberen om de storing te vinden Hij gaat zelfs mee naar het circuit met een test dag. Beloven kunnen we niks maar ik loop er niet voor weg. Velen zouden na zo n post als die van hans06 gedacht hebben zoek het maar uit. Maar ik heb dit weekend Jan zelf ook gesproken en die verwijt me niks en was heel sympathiek en dit soort mensen laat ik niet in de kou staan. Maar nogmaals beloftes kunnen we niet geven. Ons best doen wel.
- DownforceJan
Andre,
Onze gesprekjes afgelopen zaterdag en zondag en jouw resultaten daar, hebben me toch een beetje tot een van je fans gemaakt.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. En, als het lukt om de storing eruit te krijgen zien we je wel op het podium.
Een zijsprongetje: Ik las in een van je posts dat je dit weekend 500 pk beschikbaar had. 500 x 3,7 is toch 1850?
gegroet,
Jan
Onze gesprekjes afgelopen zaterdag en zondag en jouw resultaten daar, hebben me toch een beetje tot een van je fans gemaakt.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. En, als het lukt om de storing eruit te krijgen zien we je wel op het podium.

Een zijsprongetje: Ik las in een van je posts dat je dit weekend 500 pk beschikbaar had. 500 x 3,7 is toch 1850?

gegroet,
Jan
-
Nee jan daar ga je fout.
Onze auto is nog nooit gerold dus dat ie 500pk is nogmaals gissen.
De motor in de raceauto heeft een motec eraan en iets scherpere nokkenassen. Standaard leveren deze motoren 400pk. Het kan dus ook net zo goed 460pk zijn. Wij weten het exacte pk getal niet. We zijn wel goedgekeurd door de powerlog kastjes van dick voor zover ik weet. Auto is zwaar en weegt ca. 1500kg met rijder. Je berekening moet je wel de pk minus 15 procent verlies aan houden.
We hebben deze discussie eindeloos gevoerd en liever niet weer. Nog altijd zijn de porsche GT3 sneller op het rechte stuk als de GTR en op droog weer kan je de megane throphy s waarschijnlijk ook niet bijfietsen die dingen gaan als een kogel. En als je de beelden ziet dan kan je ook heel goed zien bij de start dat ik niks inloop op zowel de megane als de porsche daarvoor en pas bij het aanremmen maak ik het verschil.
Onze auto is nog nooit gerold dus dat ie 500pk is nogmaals gissen.
De motor in de raceauto heeft een motec eraan en iets scherpere nokkenassen. Standaard leveren deze motoren 400pk. Het kan dus ook net zo goed 460pk zijn. Wij weten het exacte pk getal niet. We zijn wel goedgekeurd door de powerlog kastjes van dick voor zover ik weet. Auto is zwaar en weegt ca. 1500kg met rijder. Je berekening moet je wel de pk minus 15 procent verlies aan houden.
We hebben deze discussie eindeloos gevoerd en liever niet weer. Nog altijd zijn de porsche GT3 sneller op het rechte stuk als de GTR en op droog weer kan je de megane throphy s waarschijnlijk ook niet bijfietsen die dingen gaan als een kogel. En als je de beelden ziet dan kan je ook heel goed zien bij de start dat ik niks inloop op zowel de megane als de porsche daarvoor en pas bij het aanremmen maak ik het verschil.
- DownforceJan
Andre,
Je hebt gelijk. We gaan het er niet over hebben. Het filmpje is echt geweldig leerzaam.
Wat mij opvalt is hoe gemakkelijk je de Papagayo V8-Star rechtdoor voorbij gaat. En dan te weten dat die uiteindelijk heeft gewonnen..................
Het blijft gewoon erg jammer dat je niet mocht uitrijden. Je zei me zondagmorgen dat je 1 zou staan en inmiddels ben ik ervan overtuigd dat je gelijk had.
Ik vind het erg goed dat je ons helpt met onze auto! Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar je prestaties tijdens de finaleraces op Assen.
Voor jou hoop ik dat het 25 en 26 oktober flink regent op Assen.
vr.gr.
Jan
Je hebt gelijk. We gaan het er niet over hebben. Het filmpje is echt geweldig leerzaam.
Wat mij opvalt is hoe gemakkelijk je de Papagayo V8-Star rechtdoor voorbij gaat. En dan te weten dat die uiteindelijk heeft gewonnen..................
Het blijft gewoon erg jammer dat je niet mocht uitrijden. Je zei me zondagmorgen dat je 1 zou staan en inmiddels ben ik ervan overtuigd dat je gelijk had.
Ik vind het erg goed dat je ons helpt met onze auto! Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar je prestaties tijdens de finaleraces op Assen.
Voor jou hoop ik dat het 25 en 26 oktober flink regent op Assen.
vr.gr.
Jan
-
Die wagen loopt gewoon op kerosine 
Screenshot van de vrije training op zaterdag. Mooie backfire!

Screenshot van de vrije training op zaterdag. Mooie backfire!
-
LOL@Jordy
Wij halen de benzine ook bij KLM:)
Wij halen de benzine ook bij KLM:)
- Aad
Was nog iets beter , heeft namelijk een registratie van 2:01.983 bij livetimeCasper schreef:Heel vet filmpje! 2.02 op een zeiknatte baan!

- David R.
Jezus man wat kan jij rijden. Is het zicht nu echt zo slecht of is het in het echt beter.
David
David
-
Met de start zie je helemaal niks. Rij je gewoon in een muur van spray. Ook het zicht als je vlak achter iemand rijdt is zeer slecht.
- DownforceJan
Familie?DR schreef:Jezus man wat kan jij rijden. Is het zicht nu echt zo slecht of is het in het echt beter.
David
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
LOLJan Ozephius schreef:Familie?DR schreef:Jezus man wat kan jij rijden. Is het zicht nu echt zo slecht of is het in het echt beter.
David

-
Hahaaha lmao
- Macboy
Andre, jammer van de km teller, maar als ik de beelden bekijk kan ik maar één ding typen:
HELD 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Top, as usual