Het driften oefenen moet helaas zonder sper, heb hier in de buurt niemand met een e30 + sper waar ik mee mag/kan oefenen. Tweede en derde versnelling driften is geen probleem. Mark z'n M3 maar even vragen

Nou, ik was zondag onder de douche echt hevig verbaasd om te zien dat ook mijn biceps groter worden...Dennis Cavallino schreef:Komt omdat je vet verbrandt, dus die spieren had je al, alleen nu zonder winterlaagje.
Met een beetje oefenen zijn rondjes van 30km geen probleem. Mocht je niet zo ver willen: rijden op onverhard is beduidend zwaarder, en dat hoeft echt niet persé een flink bos te zijn. Paar keer over een onverhard weggetje crossen doet al een hoop. Mocht het je goed bevallen je op zoek gaan naar een nieuwe fiets, bij http://www.12gotrading.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.fietssportief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; koop je vanaf €299 al best een redelijke fiets. 8)Steven Nauta schreef:Op het gebruiken van verschillende spieren ben ik inderdaad gewezen, er staat hier nog een mountainbike in de garage. Die zal ik snel roestvrij maken en dan pak ik die vanavond meteen even, goed dat je me eraan herinnerd.
Wil ook nodig weer wat sporten. Heb een mooie MTB maar die staat al tijden onaangeroerd in de schuur. Doe momenteel niets aan sportMartijn Koevoets schreef:Mountainbiken is een echte aanrader voor je conditie, ik fiets nu zo'n 3 keer per week sinds anderhalve maand, en zo fit als nu ben ik m'n hele leven nog niet geweest!Valt me ook op dat ook m'n bovenlijf behoorlijk gespierd begint te worden, had ik niet verwacht van fietsen.
Hoe snel kun je een differentieel wisselen?Steven Nauta schreef:Op het gebruiken van verschillende spieren ben ik inderdaad gewezen, er staat hier nog een mountainbike in de garage. Die zal ik snel roestvrij maken en dan pak ik die vanavond meteen even, goed dat je me eraan herinnerd.
Het driften oefenen moet helaas zonder sper, heb hier in de buurt niemand met een e30 + sper waar ik mee mag/kan oefenen. Tweede en derde versnelling driften is geen probleem. Mark z'n M3 maar even vragen
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb gister net de andere fiets klaar en netjes gemaakt. Is weer als nieuw, dan is Mark ook weer blij met een nette fiets die van hem isPetrolhead schreef:Proficiat Steven, en ga zo door.![]()
![]()
![]()
Mocht je nog verlegen zitten om een ATB, er hangt er hier nog eentje in de garage die je wel een poosje mag lenen.
(roestvrij) zelfs bijpassende schoenen (42/43) voor de clippedalen.
Moet toch nog wat stickers bestellen, dus doe meteen wat moois voor de helmindobesar schreef:Succes Steven. Heb je al een helm met DF livery?
Daar dacht ik ook al aan....Macboy schreef:Dan ga ik dat ook maar eens doen
(off topic sorry)
Ik doelde diff wisselen tussen jouw auto en die van Mark...Steven Nauta schreef: @ Martijn, tsja diffje wisselen zit er nu even niet in. Mijn e36 heb ik net naar schadehersteller gebracht. Maar ik denk dat ik een e30 met sper snel onder controle heb. Misschien dat iemand het verschil kan aangeven? Het lijkt me allemaal wat makkelijker te driften en beter in een drift te houden?
Had hem door, daarom meld ik dat mijn e36 hier niet staatMartijn Koevoets schreef:Ik doelde diff wisselen tussen jouw auto en die van Mark...Steven Nauta schreef: @ Martijn, tsja diffje wisselen zit er nu even niet in. Mijn e36 heb ik net naar schadehersteller gebracht. Maar ik denk dat ik een e30 met sper snel onder controle heb. Misschien dat iemand het verschil kan aangeven? Het lijkt me allemaal wat makkelijker te driften en beter in een drift te houden?
Lift-off oversturend ! :banaan:Steven Nauta schreef:
Het interim-circuit, dat is toch Hunserug rechtsaf? Dat zou erg jammer zijn, zou graag Scheivlak mee willen pakken. Iemand nog tips qua instuurpunt en uitkomen van de bocht aansluitend op de Audi-S?
Klopt,Steven Nauta schreef:Het interim-circuit, dat is toch Hunserug rechtsaf? Dat zou erg jammer zijn, zou graag Scheivlak mee willen pakken. Iemand nog tips qua instuurpunt en uitkomen van de bocht aansluitend op de Audi-S?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten