Wouter81 schreef:Begrijp Rico's verhaal wel, ben het er ook zeker grotendeels mee eens maar het is tevens ook iets te kort door de bocht. Uiteindelijk is elke bank kwetsbaar, zo is wel gebleken. Wie had er een half jaar terug gedacht dat Fortis genationaliseerd zou worden omdat ze op het randje van de afgrond stonden? Toch wel een gerenommeerde partij. En als de Nederlansche Bank eea. goedkeurt wat ze doen, dan begrijp ik best dat mensen daar enig vertrouwen uit putten.
Dat Fortis ABN-AMRO moest overnemen heb ik überhaupt nooit gesnapt... dit soort deals is alleen maar zakken vullen aan de top..Daar had men nooit toestemming voor moeten geven.
Overingens vind ik wel dat er een groot verschil is tussen bv ABN-AMRO, ING, Rabo noem ze maar op en bv Icesave en consorten.. en dat is dat die banken werkelijk aanwezig zijn..heb ik probleem of wil ik iets regelen dan kan ik naar de bank toe gaan.. daar zit een accountmanager FACE TO FACE.. om je zaken te bahartigen..
Mijn persoonlijk instelling is dan ook dat ik geen belangrijke zaken waaronder dus ook bankzaken vallen doe met partijen die voor mij fysiek niet bereikbaar zijn..
Want gaat het mis, dan wil ik wel iemand bij de stropdas kunnen pakken