luco hornsveld schreef:Ja ik weet niet of je alledrie de motoren hebt getuned, maar dan kan ik me voorstellen dat het garantieverhaal een keer ophoud.
En als ik soms zie hoe je met auto's omgaat, is niet beledigend bedoelt, maar zo zou ik er nooit mee omgaan.
?????
naar mijn weten ga ik niet achtelijk om met auto's... laat de motor altijd eerst warm worden en waneeer deze warm is pas het gas erop... nooit en te nimmer rij ik met 110% gas weg met een koude motor!
en dat ik het gas intrap op zandvoort... daar is die toch voor...
allen schreef:Lex schreef:Ik dacht dat Opel blokken hufterproof waren
Kom op Luco, heb je wel eens gezien hoe er met een gemiddelde pers auto van de importeur wordt omgegaan.....dit is gewoon prut kwaliteit.
Dat wil ik toch wel bestrijden. dBilas haalt er tot 260 pk uit en geeft daar vervolgens 2 jaar garantie op. Alleen chippen zitten ze dacht ik ook rond de 225 pk en ook dan heb je 2 jaar garantie. Zoals ik al eerder zei, het blok zou heel moeten blijven indien deze correct behandeld wordt.
Ik heb Thommy nooit bezig gezien met de Corsa, dus daar wil ik me zelf niet over uit laten. Ik kan je wel melden dat wanneer je jouw blok vanaf koud direct 110% op z'n flikker geeft, dat deze het ook geen 10k uit zal houden. Dat maakt het niet per definitie een prutsblok.
Iedereen maar weer even afwachten wat er uiteindelijk uitrolt.
En ben ik nu de enige die leest dat het tweede blok geklapt is en dat hij NU naar blok 3 moet? Er zijn (nog) geen 3 blokken geploft.

mijn eerste blok klapte door een fabrikage fout in de drijfstang... officielle brief van OPEL, blok klapte overigens na 8000 km... kan natuurlijk niet!
nu het 2de blok is een klepstoter (heb de officiele brief nog niet gehad) verrot gegaan en is de zuiger gescheurd... ofzoiets... ga morgen verhaal halen bij OPEL HOFPLEIN want het duurd mij iets te lang......
en het 3de blok ligt nog in duitsland en die moet er dus nog in... IK HEB DUS GEEN 3 BLOKKEN OPGEBLAZEN!!!!!!
volgende week gaat de Corsa naar APP-Racing voor een second opinion, want die gelooft nooit dat dit door CHIP-tunen kan gebeuren...
een TUNER als EDS die als een van de beste OPEL/VAXHAUL/HOLDEN tuner bekend staat gaat natuurlijk geen CORSA's chip-tunnen met gevolg dat er 100.000 man met een verrote Corsa even verhaal komen halen...
APP en andere bedrijven zeggen ook dat dit verhaal zeker niet door de tuning kan komen! dan zijn er hele andere problemen...
en idd 225 PK voor een 1.6 kan gewoon... er rijden al Corsa's rond met +-400pk en die houden het gewoon vol... iig met meer km's als mijn 2 blokjes......................
al met al