.. maar als er al iemand naast je rijdt, dan is het wachten totdat het fout gaat. :banaan:Mark Nauta schreef:Om zijn lijn te verdedigen ja. ..
Het grote WTCC topic
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Het grote WTCC topic
Als er iemand echt naast zit valt er geen lijn meer te verdedigen, menu was gewoon te laat en thompson was sneller
-
@Mark, lees eens terug wat je schrijft................ Je bent gehersenspoelt door de FIA. Zelfs jij als fan schreeuwt nu om straffen voor raceongelukken. Ik wordt juist GEK van al die regeltjes en straffen. Dikke pech die actie, niet janken en weer doorgaan.
- Tom V
Eens met K33z. Menu besloot te laat het gat te dichten, Thompson zat er al naast en kon nergens meer heen. Van die regels wordt ik ook schijtziek, vind het niets dat Massa laatst in Italie Rosberg weer voorbij liet. Was een mooie actie gewoon. ( maar dat was weer F1. geen Wtcc )
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dat is wel zo Kees. En ik hou juist ook van die acties en zeker in de WTCC, maar ik vond deze actie echt te onbesuist. Misschien komt dat ook omdat ik Thompson uberhaupt niet zo'n faire racer vind, misschien dat mijn reactie daarom ietsje overtrokken is. Maar in race 2 deed ie het wel schitterend! Zo hoort het. Die eerste actie vond ik gewoon over het randje.k33z schreef:@Mark, lees eens terug wat je schrijft................ Je bent gehersenspoelt door de FIA. Zelfs jij als fan schreeuwt nu om straffen voor raceongelukken. Ik wordt juist GEK van al die regeltjes en straffen. Dikke pech die actie, niet janken en weer doorgaan.
Heb je weleens gezien Mark hoe thompson wel eens gemangeld wordt door bmw of seat rijders??
Als er 1 reden tot klagen heeft is hij het wel

-
Dat is wel 'een keer' gebeurd jaluco hornsveld schreef:Heb je weleens gezien Mark hoe thompson wel eens gemangeld wordt door bmw of seat rijders??

1 keerAernoudt schreef:Dat is wel 'een keer' gebeurd jaluco hornsveld schreef:Heb je weleens gezien Mark hoe thompson wel eens gemangeld wordt door bmw of seat rijders??

Volgens mij is die er minstens een keer of vier afgeduwd de laatste drie races

-
dat bedoel ik 

- Dutch
Hmm, ik vroeg me hier al eerder af hoe lang BMW in het WTCC blijft. Vandaag sombere berichten van Roberto Ravaglia, u weet wel, de toerwagengod van de jaren tachtig, nu teambaas van Roal, dat BMW Team Italy/Spain op de baan brengt met auto's voor Zanardi en Porteiro.
Volgens hem gaat het niet goedkomen met de equivalentieregels tussen benzine en diesel - of beter gezegd, tussen geblazen en ongeblazen. Daarom heeft hij alvast maar twee auto's ingeschreven voor het Italiaanse Superstars-kampioenschap, een vrij uniek toerwagenkampioenschap in Europa voor auto's met V8-motoren (waaronder sloepen als de BMW 550i). Ja, serieus...
Volgens hem gaat het niet goedkomen met de equivalentieregels tussen benzine en diesel - of beter gezegd, tussen geblazen en ongeblazen. Daarom heeft hij alvast maar twee auto's ingeschreven voor het Italiaanse Superstars-kampioenschap, een vrij uniek toerwagenkampioenschap in Europa voor auto's met V8-motoren (waaronder sloepen als de BMW 550i). Ja, serieus...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Bovendien schijnt mee te spelen dat er verder amper echte 'premium' (verschrikkelijk woord) merken meendoen. Rijden tegen Seat, Chevrolet en Lada en ook nog regelmatig verslagen worden is nou niet bepaald de beste reclame voor een duur merk als BMW.
-
En schnitzer gaat zich waarschijnlijk ook concentreren op ALMS auto in de VLN.
Ik zou als bmw er ook snel klaar mee zijn. Of hoogtoerige benzine motoren of prettige dag nog.
Ik zou als bmw er ook snel klaar mee zijn. Of hoogtoerige benzine motoren of prettige dag nog.
- Dutch
Ook dat inderdaad. BMW wil best de andere merken wat laten winnen en daarvoor de FIA wat meer ruimte laten geven aan Seat en Chevy, als zij aan het eind maar de kampioen in huis hebben... Zoals het de afgelopen jaren dus is gegaan.Wouter81 schreef:Bovendien schijnt mee te spelen dat er verder amper echte 'premium' (verschrikkelijk woord) merken meendoen. Rijden tegen Seat, Chevrolet en Lada en ook nog regelmatig verslagen worden is nou niet bepaald de beste reclame voor een duur merk als BMW.

Maar nu lijkt het een uitgemaakte zaak dat er een Seat-coureur met de titel aan de haal gaat (Muller of Tarquini).
André zegt 't al: BMW's showroomrivalen zitten in de GT2 en GT3, dus dáár moeten ze 't zoeken.
- Dutch
*schop*
Alsjeblieft niet nog meer kunstmatigheid:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72269" onclick="window.open(this.href);return false;
Alsjeblieft niet nog meer kunstmatigheid:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72269" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dutch
Net bekendgemaakt: BMW blijft nog een jaar in het WTCC. Uitstel van executie?
- Bert ///M3
Hm we zullen zien. Ze hebben het over een verandering in de 2009 regels die het voor de benzine motoren aantrekkelijker maakt, vraag me af wat dat dan is 

-
Ben ik ook benieuwd naar; vind het wel leuk dat BMW mee blijft doen (wellicht nog een keer een 320Si in de showroom bijvoorbeeldBert ///M3 schreef:Hm we zullen zien. Ze hebben het over een verandering in de 2009 regels die het voor de benzine motoren aantrekkelijker maakt, vraag me af wat dat dan is

- Dutch
Volgens de laatste verhalen gaat Jörg Müller toch naar de ALMS - ook wel logisch gezien het feit dat hij de bulk van het testwerk doet. Intussen lijkt Sergio Hernandez, dit jaar de winnaar van de Independents Cup, te promoveren naar een fabrieksauto. Felix Porteiro moet bij ROAL (BMW Italy-Spain) plaats voor hem maken. Of hij schuift door naar Schnitzer, dat kan natuurlijk ook...
-
- Auto: M3P, 130i
'Chevrolet onthult WTCC-bolide'

- Peric
Hoort Chevrolet niet tot de grote jongens in de US of A die het heeeel erg moeilijk hebben op dit moment?
Of zijn dit de laatste stuiptrekkingen?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op autosport. Maar hoe kunnen ze het verkopen om een fabrieksteam te hebben als ze op omvallen staan?
Of zijn dit de laatste stuiptrekkingen?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op autosport. Maar hoe kunnen ze het verkopen om een fabrieksteam te hebben als ze op omvallen staan?