.mov bestand omzetten in .avi of .mpg
- Peter Tunissen
.mov bestand omzetten in .avi of .mpg
Zie titel, waarmee kan dat?
Heb wel een paar programma's gevonden, maar die doen allemaal moeilijk, of het zijn trial versies en ze kunnen maar 3 minuten omzetten of er is wel iets anders mee waarom het niet fatsoenlijk werkt.
Iemand toevallig de gouden tip met welk programma dat wel goed zou kunnen?
Heb wel een paar programma's gevonden, maar die doen allemaal moeilijk, of het zijn trial versies en ze kunnen maar 3 minuten omzetten of er is wel iets anders mee waarom het niet fatsoenlijk werkt.
Iemand toevallig de gouden tip met welk programma dat wel goed zou kunnen?
-
Re: .mov bestand omzetten in .avi of .mpg
Magix Moviemaker kan dat o.a. mee. Is echter wel betaalde software.
http://www.magix.com/us/movie-edit-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.magix.com/us/movie-edit-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
-
Ik kan het voor je doen in vegas ofzo...
Maar google is je vriend, zoals Kees al aangeeft
Maar google is je vriend, zoals Kees al aangeeft

-
originele bestand ff op een ftp klunen en moviemaker Guezen het op laten knappen
Works for me

Works for me

- Robert Geux
steve smith schreef:originele bestand ff op een ftp klunen en moviemaker Guezen het op laten knappen![]()
Works for me
Laat maar weten Peter, heb er tenslotte enig belang bij om de bewuste video te zien.

Grt,
Robert
- Stéphane
Ik heb een versie van Quicktime Pro met licentie, dus de mogelijkheid om het om te zetten naar .avi/wmv of wat anders. Moet dan wel ergens ge-upload worden net zoals hierboven bedoeld 

-
Idd.Robert Guezen schreef:steve smith schreef:originele bestand ff op een ftp klunen en moviemaker Guezen het op laten knappen![]()
Works for me
Laat maar weten Peter, heb er tenslotte enig belang bij om de bewuste video te zien.![]()
Grt,
Robert
Maar waarschijnlijk is Peter heel druk met voiceovers om wat teksten van Smurfin weg te werken waar wij om dubbel zouden liggen. Correctie: hij is waarschijnlijk gewoon muziek achter het hele filmpje aan het zetten

- Knot
ik gebruik de ImTOO (mpeg converter, of complete suite).
- Robert Geux
Heb een filmpje van 750MB ontvangen van Peter.
Imorteren in iMovie (Mac), klein titeltje aan het begin en met 1 klik uploaden naar mijn Youtube account. Was toch zeker 10 minuten bezeig met het bekijken van het filmpje en vervolgens 2 minuten om de upload te starten.
Kwaliteit op Youtube zal wel niet "JE-VAN-HET" zijn dus ik maak ook nog wel een los bestandje dat ik ergens online zal zetten. Misschien Vimeo maar eens gaan proberen.
Linkje volgt zodra de upload klaar is en hij is goedgekeurd.
Imorteren in iMovie (Mac), klein titeltje aan het begin en met 1 klik uploaden naar mijn Youtube account. Was toch zeker 10 minuten bezeig met het bekijken van het filmpje en vervolgens 2 minuten om de upload te starten.

Kwaliteit op Youtube zal wel niet "JE-VAN-HET" zijn dus ik maak ook nog wel een los bestandje dat ik ergens online zal zetten. Misschien Vimeo maar eens gaan proberen.
Linkje volgt zodra de upload klaar is en hij is goedgekeurd.
- Robert Geux
En voor onze "quote-editor" (A.K.A. "The Genius") heb ik vandaag een nieuw shirtje gekocht.

-
Robert Guezen schreef:En voor onze "quote-editor" (A.K.A. "The Genius") heb ik vandaag een nieuw shirtje gekocht.
Come on, tijd voor een nieuwe!
- VLA
Quicktime pro