Ik zie Arthur nog als enigszins redbaar van de dark bmw side, in die relatie stop ik nog wat moeite........ :drinking:Rico schreef:Tjesis Maik slijmbal naar Arthur toe... en ik dan geen kusjes![]()
:banaan:

Ik zie Arthur nog als enigszins redbaar van de dark bmw side, in die relatie stop ik nog wat moeite........ :drinking:Rico schreef:Tjesis Maik slijmbal naar Arthur toe... en ik dan geen kusjes![]()
:banaan:
Ja sorry, ik zie het verschil niet tussen Skoda, Seat, VW en Audi in termen van sportiviteit of juist luxe. Ze zien er allemaal net zo sportief (of niet) uit. Ik zou zonder mezelf te schamen zo in deze Exeo kunnen stappen. Als dit tenminste exact dezelfde A4 is muv een ander neusje en bips. Niet origineel? Jammer dan. Zolang ik maar lekker goedkoop de werkkilometers kan afleggen in een kwalitatief goede auto. Stoppen we het overgebleven geld wel in het potje DF.Tom schreef:Seat is de sportieve (en betaalbare) tak van VAG toch?Peric schreef:Vergeten jullie niet even met z'n allen dat DF niet echt het rolmodel is voor de autokeuze van de gemiddelde NL'er?
+1Niels schreef:Persoonlijk kocht ik liever een hele nette gebruikte A4Kop en kont kunnen met niet bekoren en ik denk ook niet dat het een goede commerciele zet is op deze manier. Dan was de verlengde Passat in de vorm van een Superb nog beter geslaagd. Waarom combineren ze het niet? Dit interieur niveau in de huidige modellen lijn
Klopt, Audi ja.. daarom kopen Audi rijders ook een Audi en geen SeatPeric schreef:Vergeten jullie niet even met z'n allen dat DF niet echt het rolmodel is voor de autokeuze van de gemiddelde NL'er?
Denk ook dat het best een goeie verkoop kan hebben, de Exeo.
Audi is best een populair merk, ik stond er écht van te kijken hoeveel A6 station ik gezien heb in Duitsland vorige week.
We moeten nog zien maar wat 'ie moet gaan kosten, maar denk dat het best een lease-kanon kan zijn.
Ik vind 'm best mooi..
Sorry, vind ik vooralsnog een onzinargument. Die stoelen staan zo ongeveer in de achterste stand. Dan kun je toch niet bepalen of de auto ruim genoeg is. Als ik de stoel van een e39 in de achterste stand gooi kun je je poten ook niet meer kwijt. Wie bij mij achterin zit in een 1 serie waant zich nog als een vorst, zoveel beenruimte!Rico schreef:tjee... wat een beroerde ruimte achterin zeg... en dan klagen mensen over een 1 serie (die ook krap is) Als gezinsauto valt zo'n Exeo echt door de mand volgens mij.. Een Ford Mondeo/Citroen C5 is veel en veel ruimer.
Rico schreef:tjee... wat een beroerde ruimte achterin zeg... en dan klagen mensen over een 1 serie (die ook krap is) Als gezinsauto valt zo'n Exeo echt door de mand volgens mij.. Een Ford Mondeo/Citroen C5 is veel en veel ruimer.
Martijn Koevoets schreef:Rico schreef:tjee... wat een beroerde ruimte achterin zeg... en dan klagen mensen over een 1 serie (die ook krap is) Als gezinsauto valt zo'n Exeo echt door de mand volgens mij.. Een Ford Mondeo/Citroen C5 is veel en veel ruimer.
Rico, je wordt oud en burgerlijk, dit hier is Driving-Fun...
Volgens mij is het probleem van de ouwe A4 dat de motoren in lengterichting gebouwd worden... Met een FWD wagen...Rico schreef:tjee... wat een beroerde ruimte achterin zeg... en dan klagen mensen over een 1 serie (die ook krap is) Als gezinsauto valt zo'n Exeo echt door de mand volgens mij.. Een Ford Mondeo/Citroen C5 is veel en veel ruimer.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 18 gasten