Raceplannen 2008: dfracing.com

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 12 mar 2008, 16:35

Om maar eens een onderwerp aan te halen. Hoe staat het eigenlijk met de e46 m3 GTR? De eerst geplande race is over dik 2 weken, maar verder nog weinig van gehoord.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 12 mar 2008, 16:39

Volgens mij moet die limburgse vlaai eerst nog z'n licentie halen :lol:

Tom

Bericht door Tom » 12 mar 2008, 16:49

Steven Nauta schreef:Om maar eens een onderwerp aan te halen. Hoe staat het eigenlijk met de e46 m3 GTR? De eerst geplande race is over dik 2 weken, maar verder nog weinig van gehoord.
De GTR kwam niet door de McDrive in Weert dus Peter heeft em teruggebracht. Wijs besluit.

;)

Steven N.

Bericht door Steven N. » 12 mar 2008, 16:55

Tom schreef:
Steven Nauta schreef:Om maar eens een onderwerp aan te halen. Hoe staat het eigenlijk met de e46 m3 GTR? De eerst geplande race is over dik 2 weken, maar verder nog weinig van gehoord.
De GTR kwam niet door de McDrive in Weert dus Peter heeft em teruggebracht. Wijs besluit.

;)
[img:30:17]http://forum.scooterforum.net/forum/ima ... /weird.gif[/img]

Ik had Peter beter een PB kunnen sturen :lol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2008, 17:05

Dat denk ik ook ja. :lol:

Vanwege privé-omstandigheden eigenlijk ruim anderhalve maand hier totaal niet mee bezig geweest. Plus het niet vinden van een derde rijder zorgt er voor dat ik het voor 2008 wel geloof, je kunt zoiets niet afraffelen, dan kan je beter een jaar extra voorbereidingstijd nemen en in 2009 goed voorbereid aan de start verschijnen. Hier staat er wel wat meer over wat nu de bedoeling is trouwens:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 574#231574

De opties voor 2009 zijn verder nog allemaal open, zowel wat auto als wat klasse betreft, wie weet kan Hielke ons nog in een Corvette lullen, maar dan moet hij toch nog wat beter zijn best doen. :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 12 mar 2008, 17:06

Peter loopt altijd te hard van stapel, behalve op de baan zelf :)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2008, 17:08

Macboy schreef:Peter loopt altijd te hard van stapel, behalve op de baan zelf :)
Haha, wacht maar tot het volgende DF pokertoernooi, ik call gewoon nu al blind al die blufs van jou. :P

@iko

Bericht door @iko » 12 mar 2008, 20:17

Peter, je hebt het nu opeens over DSC. Eerst leek dat je niets.
Is er iets mis gegaan in België?

Luco

Bericht door Luco » 12 mar 2008, 20:31

Peter Tunissen schreef:Dat denk ik ook ja. :lol:

Vanwege privé-omstandigheden eigenlijk ruim anderhalve maand hier totaal niet mee bezig geweest. Plus het niet vinden van een derde rijder zorgt er voor dat ik het voor 2008 wel geloof, je kunt zoiets niet afraffelen, dan kan je beter een jaar extra voorbereidingstijd nemen en in 2009 goed voorbereid aan de start verschijnen. Hier staat er wel wat meer over wat nu de bedoeling is trouwens:

De opties voor 2009 zijn verder nog allemaal open, zowel wat auto als wat klasse betreft, wie weet kan Hielke ons nog in een Corvette lullen, maar dan moet hij toch nog wat beter zijn best doen. :lol:
Je hebt wel een derde rijder, maar die heeft te weinig budget :D :shock:

HSR

Bericht door HSR » 12 mar 2008, 20:41

luco hornsveld schreef:
Peter Tunissen schreef:Dat denk ik ook ja. :lol:

Je hebt wel een derde rijder, maar die heeft te weinig budget :D :shock:
Make that 2 :wink:

Laurens

Bericht door Laurens » 12 mar 2008, 21:44

Make that 3 :wink:

Hielke

Bericht door Hielke » 12 mar 2008, 21:51

Peter Tunissen schreef:
Volgens mij kan ik lullen wat ik wil maar worden van de 10 behaalde racelicenties er slechts 2 verzilverd en gaan diegenen ook nog E30 cup of zo rijden :lol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2008, 23:51

Aiko schreef:Peter, je hebt het nu opeens over DSC. Eerst leek dat je niets.
Is er iets mis gegaan in België?
DSMEC biedt meer dan twee keer zoveel rijtijd voor de helft van het inschrijfgeld van de DSC, dus wat dat betreft is het gewoon een hele mooie klasse; ook het endurance karakter van de races zal ervoor zorgen dat er wat minder met het mes tussen de tanden wordt geracet en er minder schades zullen voorkomen dan in het DSC.
Maar de ruzie tussen de Vlamingen en de Walen word je als buitenstaander echt helemaal simpel van.

Ik denk dat het benodigd budget voor het DSC nog wel iets hoger zal zijn, maar dat het vinden van Nederlandse sponsors daarentegen ook een stuk makkelijker zal zijn voor een Nederlandse raceklasse die in Nederland op tv komt, dan voor een Belgische klasse die in België op tv komt.

RVV

Bericht door RVV » 12 mar 2008, 23:55

Nederland en België zijn te klein voor Peter (hij is toch ook een beetje een reservebelg), Peter gaat internationaal :lol:

Steven N.

Re: Raceplannen 2008: dfracing.com

Bericht door Steven N. » 06 okt 2008, 22:53

Voor Peter de vraag, hoe staan we ervoor en wat zijn de plannen?

Luco

Bericht door Luco » 06 okt 2008, 23:25

Steven Nauta schreef:Voor Peter de vraag, hoe staan we ervoor en wat zijn de plannen?
Als jij nou ff die cup wint kan je na een jaar cliocup gelijk een stapje hoger :thumbup:

Trouwens wel een flinke prijs zon seizoen, dat kost een kapitaal.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 07 okt 2008, 00:15

luco hornsveld schreef:
Als jij nou ff die cup wint kan je na een jaar cliocup gelijk een stapje hoger :thumbup:

Als jij nou gewoon in het DF-team gaat rijden hebben we meteen een paar goede sponsoren, scheelt weer wat wervingsellende :D

Steven N.

Bericht door Steven N. » 07 okt 2008, 00:43

luco hornsveld schreef:
Steven Nauta schreef:Voor Peter de vraag, hoe staan we ervoor en wat zijn de plannen?

Dat is de prijs ook niet Luco, helaas. De hoofdprijs is een Renault Clio RS Cup (dus die van 24k) en een race licentie waarbij Jeroen Bleekemolen je cursus geeft. Mocht ik redelijk scoren (ga uiteraard winnen!) dan wil ik volgend jaar graag meer gaan racen, of dit in team verband is moet ik tzt zien qua haalbaarheid en mogelijkheden.

Laurens

Bericht door Laurens » 07 okt 2008, 07:44

Steven Nauta schreef:
luco hornsveld schreef:

Dat is de prijs ook niet Luco, helaas. De hoofdprijs is een Renault Clio RS Cup (dus die van 24k) en een race licentie waarbij Jeroen Bleekemolen je cursus geeft. Mocht ik redelijk scoren (ga uiteraard winnen!) dan wil ik volgend jaar graag meer gaan racen, of dit in team verband is moet ik tzt zien qua haalbaarheid en mogelijkheden.
Dan ga ik je van de winter ook nog tegenkomen :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 07 okt 2008, 11:54

Peter, er staat een E46 M3 V8 te koop van van Soelen. 62500 euro.

Luco

Bericht door Luco » 07 okt 2008, 18:15

Tom van H. schreef:
luco hornsveld schreef:

Als jij nou gewoon in het DF-team gaat rijden hebben we meteen een paar goede sponsoren, scheelt weer wat wervingsellende :D
Dat wordt besproken tijdens de circuitweek. :D
Ben druk bezig met sponsoren en heb nu zon 30k, maar om dat nu in 1 seizoen neer te tellen en dan niks meer hebben doe ik niet zomaar.
Maar ik ben druk bezig en hoop nog meer rond te krijgen, maar alles hangt aan elkaar he.
Heb al een aanbieding van een dsc team en die zegt als je 30 in de dnrt rond krijgt moet het dubbele in de dsc zeker lukken, maar ik kan voor zon bedrag het risico niet lopen.
Wil het dus eerst echt volledig rond hebben zodat ik na 1 seizoen niet met lege handen sta.

Laurens

Bericht door Laurens » 07 okt 2008, 18:24

Ik ga in de circuitweek ook maar is om de tafel zitten :banaan:

Luco

Bericht door Luco » 07 okt 2008, 18:28

Laurens schreef:Ik ga in de circuitweek ook maar is om de tafel zitten :banaan:
om te eten :banaan: :whistle:

Laurens

Bericht door Laurens » 07 okt 2008, 18:31

luco hornsveld schreef:om te eten :banaan: :whistle:
Ja en jou op de data te laten zien wat je allemaal nog kan verbeteren :jenna: :jenna:

Luco

Bericht door Luco » 07 okt 2008, 18:36

Laurens schreef:
luco hornsveld schreef:om te eten :banaan: :whistle:
Ja en jou op de data te laten zien wat je allemaal nog kan verbeteren :jenna: :jenna:
Dan zal je toch eerst sneller moeten zijn :roflol: :nana: :fy:

Plaats reactie