Iets te hard gereden...en nu ??
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Iets te hard gereden...en nu ??
Prima, je gooit de brief weg en dan?
Dan moet je toch voorkomen en gaan ze neem ik aan alsnog ff vragen of jij gestuurd hebt? Lijkt me best lastig om een OvJ en een rechter glashard voor te liegen...
Dan moet je toch voorkomen en gaan ze neem ik aan alsnog ff vragen of jij gestuurd hebt? Lijkt me best lastig om een OvJ en een rechter glashard voor te liegen...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ff een te hard gereden topic opgeduikeld... zoeken geeft te veel hits
Een vraag: een collega van me (nee, niet ik
) heeft 3x 30+ aan de broek en moet nu voorkomen.
Wat kan hij verwachten? 4 maand rijontzegging, toch?

Een vraag: een collega van me (nee, niet ik

-
Yep!Arthur schreef:Ff een te hard gereden topic opgeduikeld... zoeken geeft te veel hits![]()
Een vraag: een collega van me (nee, niet ik) heeft 3x 30+ aan de broek en moet nu voorkomen.

Of hij moet aan kunnen tonen dat hij ergens anders was en dat hij zelf niet gereden heeft. (minstens 2 getuigenverklaringen van 'vreemden' dus geen familie!)
Als hij aan de hand van die getuigenverklaringen kan aantonen dat hij ergens anders, was dan moet iemand anders gereden hebben.
En aangezien verschillende familieleden over zijn autosleutel konden beschikken die op het kastje in de gang lag.....tja wie er dan gereden heeft? Niemand geeft dat aan hem toe dus.......
En als dat dan familie is (vrouw, kind, broer ,zus, vader, moeder) dan kan hij zich ook nog beroepen op het verschoningsrecht.
Hij hoeft niet mee te werken aan het veroordelen van zijn familie.
Kost hem op die manier een dikke boete, maar géén aantekening in het register en ook niet zijn rijbewijs.
En hij heeft een les geleerd denk ik dan......

- Maus335i
http://www.infopolitie.nl/index.php?vie ... om_content" onclick="window.open(this.href);return false;Arthur schreef:Ff een te hard gereden topic opgeduikeld... zoeken geeft te veel hits![]()
Een vraag: een collega van me (nee, niet ik) heeft 3x 30+ aan de broek en moet nu voorkomen.
Helaas heb ik er zelf inmiddels teveel ervaring mee

- GTRene
sodejuh wat een prijzen en maanden zonder rijbewijs...lijkt wel of je 1 of andere misdadiger bent en zo gestrafd wordt..scary keek maar half en snel weer weggeklikt dit wil ik niet eens weten nu... 

Ik heb het ook gehad.. 94 na correctie waar je 50 mocht.. moest ook een brief invullen wie de bestuurder was... brief weggeflikkerd.. boete betaald en klaar..
-
Ik heb er een binnen, na correctie 53 km te hard. Iets van 440 euro.
- Mike S.
- Auto: M135i
Hoef je dan niks in te leveren?E60 M5 schreef:Ik heb er een binnen, na correctie 53 km te hard. Iets van 440 euro.

- Geelhoed
Niet als je niet bent staande gehouden.
-
Ja, dat komt omdat jouw overtreding (44+) nog voor een transactie in aanmerking komt Paul.Paul schreef:Ik heb het ook gehad.. 94 na correctie waar je 50 mocht.. moest ook een brief invullen wie de bestuurder was... brief weggeflikkerd.. boete betaald en klaar..
Dan staat er een T in de rechterbovenhoek van de brief uit Leeuwarden.
Die staat er ook bij de collega van Arthur maar in de tekst van de brief staat dat deze overtreding niet voor een transactie in aanmerking komt. Een wezenlijk verschil!
70+ en meer is gewoon altijd voorkomen.
Overigens staat jouw overtreding wél geregistreerd en zal ook tegen je worden gebruikt wanneer nodig.
Dus de komende jaren gewoon zorgen dat je niet met 50+ gepakt/geflitst/gelaserd wordt (en/of staande gehouden) anders ga je alsnog voor de bijl.
-
Mike Spanjersbergh schreef:Hoef je dan niks in te leveren?E60 M5 schreef:Ik heb er een binnen, na correctie 53 km te hard. Iets van 440 euro.![]()
Wat Geelhoed zei...
Geflitst, niet staande gehouden.
Maar goed, moet zorgen dat het me niet nog een keer overkomt. Een optie is de auto op naam van een van mijn andere bv's te zetten.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Bedankt iig, Dexter.Dexter schreef:Yep!Arthur schreef:Ff een te hard gereden topic opgeduikeld... zoeken geeft te veel hits![]()
Wat kan hij verwachten? 4 maand rijontzegging, toch?![]()
Of hij moet aan kunnen tonen dat hij ergens anders was en dat hij zelf niet gereden heeft. (minstens 2 getuigenverklaringen van 'vreemden' dus geen familie!)
Als hij aan de hand van die getuigenverklaringen kan aantonen dat hij ergens anders, was dan moet iemand anders gereden hebben.
En aangezien verschillende familieleden over zijn autosleutel konden beschikken die op het kastje in de gang lag.....tja wie er dan gereden heeft? Niemand geeft dat aan hem toe dus.......
En als dat dan familie is (vrouw, kind, broer ,zus, vader, moeder) dan kan hij zich ook nog beroepen op het verschoningsrecht.
Hij hoeft niet mee te werken aan het veroordelen van zijn familie.
Kost hem op die manier een dikke boete, maar géén aantekening in het register en ook niet zijn rijbewijs.
En hij heeft een les geleerd denk ik dan......
Maar hij is gelaserd en staande gehouden...

- Knot
Als je de (mogelijke) oplossing wil weten, pb me maar. Het is mogelijk maar je moet het goed spelen en een beetje mazzel hebben in het verloop van de tijd.
-
http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ben ik bij mijn rijbewijs invordering geholpen.
NOOIT een bestuurdersverklaring invullen, NOOIT!!!!!!!
-
Marco R. schreef:http://www.flitsservice.nl ben ik bij mijn rijbewijs invordering geholpen.
Ik vul altijd de naam van Dexter in. Tot nu toe geen problemen mee gehad.
-
E60 M5 schreef:Marco R. schreef:http://www.flitsservice.nl ben ik bij mijn rijbewijs invordering geholpen.
Ik vul altijd de naam van Dexter in. Tot nu toe geen problemen mee gehad.

-
Hehe, oke..
Vul nooit je eigen! naam in dan
Bij mij had het geen effect iig. Maargoed, ik werd ook aangehouden door een onopvallende Astra. En ik maar denken dat ik altijd op tijd zou zien als iemand je zou volgen.
Nou, guess again
Maargoed. Je kan wel eronderuit komen (de topicstarter), met behulp van wat info, hulp en wat ander begeleiding
Vul nooit je eigen! naam in dan

Bij mij had het geen effect iig. Maargoed, ik werd ook aangehouden door een onopvallende Astra. En ik maar denken dat ik altijd op tijd zou zien als iemand je zou volgen.
Nou, guess again

Maargoed. Je kan wel eronderuit komen (de topicstarter), met behulp van wat info, hulp en wat ander begeleiding

Laatst gewijzigd door Marco R. op 06 okt 2008, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Stel ze hebben je staande gehouden en ze sturen je alsnog zo'n formulier, foppen ze je dan of zijn ze gewoon dom?
-