Waarom vond je vader het trouwens geen probleem om verplaatst te worden? Wel galant enzo, maar ik zou niet kunnen wachten en zou :jenna: geven

Ik!! Maar natuurlijk ook zeker van die AM's. Eigenlijk vind ik dat je deze 2 ook niet echt moet/mag vergelijken.2000USA schreef:Absoluut prachtig, hulde!
Ik kan de redenatie mbt AM < > Porsche dan ook helemaal volgen: Porsche lijkt tegenwoordig wel een commodity (eigenlijk absurd natuurlijk, maar wie kijkt er nu nog op van een Carrera?)
Mee eens. Past niet bij gentle AM, imho.Tristan schreef:Vind het eerlijk gezegd minder mooi klinken. Standaard hebben ze zo'n lekkere typische AM V12 brul (Vanquish heeft dat ook) en die is nu weg. Denk ook niet dat hij dit mooi zal vinden.
Naja, ik vind dat de DBS, die toch al gericht is op het sportievere rijden, dit wel kan hebben. Op een DB9 zou ik ook zeggen: No thanks.indobesar schreef:Mee eens. Past niet bij gentle AM, imho.Tristan schreef:Vind het eerlijk gezegd minder mooi klinken. Standaard hebben ze zo'n lekkere typische AM V12 brul (Vanquish heeft dat ook) en die is nu weg. Denk ook niet dat hij dit mooi zal vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten