Mijn auto geschiedenis begon eigenlijks al op me 17de jaar, ik kocht me eerste auto.
Een Suzuki Swift GTI.
Erg leuke auto, en veel fun mee gehad, doortrekken tot 8600 tpm was geen probleem, en 115 km/h in zijn 2 was zo gedaan.
Na hier 3 maanden in gereden te hebben dacht ik laat ik eens een corrado G60 zoeken.
Vond het altijd zulke verschrikkelijke mooie auto's, en had toen ik een jaar of 10 was er een schaalmodel van(1:24 van revell van).
Hij was stage 2 door Limpex getuned, en liep verschrikkelijk hard.
Baal er nog steeds van dat ik hem verkocht heb.
Na hier 3 maanden in gereden te hebben toch voor wat anders wezen kijken. Ik was immers nog student en kon leuk verdienen aan de auto.
Van de winst kocht ik een Porsche 944.
20 jaar geleden had mijn vader er ook 1, dus reden genoeg om die ervaring te kunnen delen.
Zodoende naar lang zoeken een heel mooi exemplaar gevonden.
Aldus motorisch, kijk wat een goede poetsbeurt doet.
Voor:
Na:
Hier heb ik ook 3 maanden in rond gereden, maar zelfde verhaal, ben student en zo'n auto is een stuk duurder dan een corrado.
De auto met een hele dikke winst verkocht, en een 2de corrado G60 voor terug gekocht.
Na deze corrado ook een paar maanden gehad te hebben dacht ik van het is tijd voor een fransman.
Oftewel de renault clio 16v, erg snelle auto's ook.
Dus na lang zoeken, 1 in perfect conditie zonder roest gevonden.
Leek leuk de eerste week, maar wat een bagger auto's.
Continu electronica problemen, begon voor me ogen weg te rotten.
Heb hem ook slechts 2 maanden gehad.
Kreeg geen voorrang en klapte in de zijkant van een auto.
Resultaat 2100 euro schade, maar auto niet total los.
Uiteindelijk auto nog voor 1500 euro verkocht.
Dus nog leuk bedrag voor gehad.
Na deze auto weer een Corrado G60 gekocht, in een super mooie conditie.
Kon hem kopen met de 17 inch velgen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat ik BBS eronder wou hebben.
Gereviseerde G-lader, werkend open dak, en een complete Group A uitlaat eronder.
Maargoed gegeven moment ben je klaar met school.
Het was tijd voor een diesel want ging nu elke dag 100 km rijden.
Aangezien ik nog niet echt heb kunnen sparen.(uitgaan, kleding, vriedin enz.)
Werd het een BMW diesel, de 325 TDS.
Nadat ik even paar maanden gespaard had kon ik een wat betere en luxere bmw kopen.
Weer een 325 diesel.
Echter met splinternieuwe lak, bilstein verlaagd.
Ook nog nieuwe velgen met banden gekocht, en was een verschrikkelijk leuke auto geworden.
Waar ik ook regelmatig wat drift mee ging zetten

Maargoed uiteraard ben ik een VAG gek dus naar een paar maanden ging de BMW weer weg.
En kocht ik een Golf 4 tdi terug, 90 pk en lekker traag.
Zo kocht ik hem.
Na een paar weekjes de eerste verandering, verlagingsveren.
Verder vond ik de auto zo traag, dat ik hem naar Jos toe bracht.(een Goeroe voor de tdi).
Hier 110 pk verstuivers en chip laten plaatsen.
Resultaat 135 PK.
Maargoed er moest meer veranderd worden, dus een schroefset gekocht.
De Weitec HTX met hardheidverstelling.
Maar aangezien hij zo laag was en er nauwelijks mee te rijden viel, heb ik hem iets hoger gezet.
Verder ook xenon 8000 K erin.
Veerpoot brug
Complete audio inbouw(kist met leer en derg.)
En een nieuwe Grotere Turbo geplaats.
Toen bij VVT-tuning grotere verstuivers en chip laten aanpassen voor nog meer vermogen.
Verder een Highline interieur met easy entre ingebouwd, uit een golf IV sportline uit 2002 met airbags.
Toen na paar maanden kocht ik een golf 4 TDI 150 pk highline over van een maat van me, heb er toen een schroefset(weitec HTX)onder gezet en een set BBS LM velgen.
Toen weer na een tijdje de auto verkocht, en onderstaande BMW gekocht.
Een BMW 328i executive, full options, erg fijne, sportieve snelle auto.
Maargoed ik wou toch een sportiever ogende auto, heb nu onderstaande audi TT (180 pk)gekocht.
Inmiddels zit er een schroefset onder van KW en zit nog met een paar plannen.
Waaronder xenon erin(6500 of 8000K)
BBS le mans velgen eronder.
En wil hem laten chippen.
Verder twijfel ik nog over zo'n klein subtiel spoilertje op de achterklep, die je vaak ziet op audi TT's.
Genoeg gelult en hier de foto's.