Een bekende:
155:
surft nog eens op mp bij Mercedes met als zoekfunctie 190E

Goeie vraag maar destijds gingen de geruchten dat de FIA het DTM de nek had omgedraaid en misschien dat momenteel het DTM niet zoveel wordt gepromoot of misschien minder zendtijd. Ik zie het nooit op televisie en in de jaren negentig volgden we F1 niet eens maar het DTMPeter van den Berg schreef:Heerlijke post Niels! Waarom heeft het DTM nu niet meer de status die het toen wel had?
Er komen wel weer wat herinneringen voorbij, liet ie de auto niet fixen om vervolgens wraak te nemenArthur schreef:Zit die "Nannini" actie er ook in?
Na gedraaid te zijn en de pits gezocht te hebben boort hij zich in de veroorzaker![]()
Was Nannini toch?
Maar populair was het welPCR schreef:@Niels, de DTM heeft toendertijd zichzelf de nek omgedraaid, het chassis was bijna een monoque en dit was in strijd met de regels, oftewel het waren bijna F1 auto's en dat was nooit de opzet van het DTM.....................
In begin zeker niet en ik betwijfel of Mercedes uberhaubt 4wd heeft gebruikt. Volgens mij alleen Alfa en Opel maar ik weet het niet meer. K´zal eens op zoek naar wat oude AV´sPCR schreef:
@Mark, alle merken waren 4wd............................zoniet in het begin dan wel in de latere versies
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten