Even voorstellen..........PCR
- PCR
Even voorstellen..........PCR
Ik zal mij even voorstellen (kwam er niet onderuit)..................
Ik ben Hans 38jr en kom uit Noord Holland bezit momenteel een Citroen Xantia 1.8-16v in Elegance trim dat is mijn 2e Citroen nadat vorig jaar de 1e Totall-loss is gereden
In den beginne begon ik met een Opel Rekord 1.9 gevolgd door een Opel Kadett 1.6i (D), daarna een Civic 1.3-12V, een Mazda323F 1.6-16v een Opel Astra 1.7TDS ((F) toen een Citroen Xsara 1.6idie Totall-loss werd gereden daarna een Renault Megané 1.6-16v aangekocht en binnen 5mnd ingeruild op mijn huidige auto
Verder kom ik ook van het AW-forum af om met de deur in huis te vallen, ben verder autoliefhebber en geen fanaat..............................
grt PCR
Ik ben Hans 38jr en kom uit Noord Holland bezit momenteel een Citroen Xantia 1.8-16v in Elegance trim dat is mijn 2e Citroen nadat vorig jaar de 1e Totall-loss is gereden
In den beginne begon ik met een Opel Rekord 1.9 gevolgd door een Opel Kadett 1.6i (D), daarna een Civic 1.3-12V, een Mazda323F 1.6-16v een Opel Astra 1.7TDS ((F) toen een Citroen Xsara 1.6idie Totall-loss werd gereden daarna een Renault Megané 1.6-16v aangekocht en binnen 5mnd ingeruild op mijn huidige auto
Verder kom ik ook van het AW-forum af om met de deur in huis te vallen, ben verder autoliefhebber en geen fanaat..............................
grt PCR
Laatst gewijzigd door PCR op 07 okt 2008, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: PCR
Welkom en 2 vragen.
Waarom die G-klasse (topkar !!) in je avatar, en vanwaar de naam PCR.
Veel plezier op DF.
Groeten,
Mark Nauta
Veel plezier op DF.
Groeten,
Mark Nauta
Laatst gewijzigd door Mark Nauta op 04 okt 2008, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- PCR
De G-klasse blijft voor mij een auto waar ik een groot zwak voor heb vraag het aan Cardozo helaas zit deze niet in mijn budget .................
Mark, die naam heb ik ooit eens verzonnen voor het AW-forum zijn de letters v/d 3 grote franse merken komt ook doordat ik zelf Frans rijd en 500E als Nickname was al bezet............................
Mark, die naam heb ik ooit eens verzonnen voor het AW-forum zijn de letters v/d 3 grote franse merken komt ook doordat ik zelf Frans rijd en 500E als Nickname was al bezet............................

- Mike S.
- Auto: M135i
Je link doet het niet manMark Nauta schreef:Welkom en 2 vragen.
Veel plezier op DF.
Groeten,
Mark Nauta

Welkom hier trouwens

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Nu wel