Das een mooie verdubbeling van pk's tov je 320i

Robin schreef:FELICITADES!Topkleur topwielen. In een M3 hoort leer vind ik,maar dit is ook best, want juiste motor en sperdiff.
Vraag, wat was de prijs nou van zo'n 2002er met 80k km(ik had namelijk ook een 2002er toen, gewoon voor de weet graag pm mag ook hoor)
Succes ermee, moai skeef en sa
Zit die niet natuurlijk dat is voorbehouden voor auto's tot 5 jaar geloof ik, zit wel een garantie op maar geen huisselectie.Knot schreef:Echt mazzel hoor, dat net nog ff die 6k eraf ging, anders had je m niet naar 28,5k geluld denk, maar zeker een nette prijs als ie in de huisselectie zit!
Ja het waren ook gewoon fijne gasten en heb alles kunnen inzien en hun hebben ook alles nagekeken, dus dat zit wel goed denk ik !Knot schreef:Oke, kon niet niet meer dus.. maar vaak doen ze sowieso wel veel voor je als er iets is! Blijft een BMW dealer.
Nou als je ziet welke auto ik gisteren heb opgehaald als auto voor woon-werk dan is die verhuiswagen toch wel beter hoorPaskal Morriën schreef:Mike,
Gave bak in een prachtige kleur. Ff wat anders als die snelle verhuiswagen (e39 touring) die ik net heb gekocht
Veel plezier ermee!!
Ik ken iemand via een ander forum die die dingen met grote regelmaat inbouwt en ook alles wat ervoor nodig is nieuw en 2ehands heeft liggen.500E schreef:Mike,
Hoe heb je dat geregeld met de nav? Waar vond je 'm en wat kostte het?
Gefeliciteerd ermee! Superbak met de juiste velgenHij staat hier nu ook voor de deur trouwens.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andreass, Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten