Maar de 335i is echt super ben wijzen kijken bij de Bmw in Nijkerk stond een zwarte met individual leer kleur caramel achtig
Maar die was 90k

Was zelfs leverbaar op de e46 325i compactfrank de jonge schreef:SMG zat toch ook al op enkele E46 330i's?
Mooie kar man!!
Ze hebben nu in Nijkerk een mooie 330i touring staanDivere schreef:Ik moet toegeven ik heb nu helemaal geen Bmw meer (zie Jelemer)
Maar de 335i is echt super ben wijzen kijken bij de Bmw in Nijkerk stond een zwarte met individual leer kleur caramel achtig
Maar die was 90kben maar snel huilend naar buiten gegaan
![]()
Ja die stond bij debeier te koop toch? Ook langsgekomen in mijn zoektocht, maarja ik had toch echt een coupe nodigRobin schreef:supermotor(ik had een sedan handbak met die motor totvoorkort) en een net model. Succes ermee. Is een ZF automaat met flipper, afaik de snelst schakelende AUTOMAAT, dus met koppelomvormer op dit moment, ter wereld. Kun je bijna niet tegen schakelen, gearratio is ook korter dan met de handbak zodat het automatenverlies teniet wordt gedaan en ze even snel zijn in accelleratietijden eigenlijk.
Dankje! Aan de achterspoiler moest ik zelf ook even wennen, maar ik begin hem steeds gaver te vinden. Voorlopig geen plannen om hem eraf te halen.Macboy schreef:Fantastische auto man ! Ik zou ook de velgen aanpassen, hoewel ik de velgen bruut vind, hoort dat meer als je een totaal hartge pakket hebt. Aangezien je dat niet hebt vind ik origineel ook mooier. Denk wel dat je moet weten dat er ook voor de E92 ontzettend mooie BMW velgen zitten bij de accessoires. Weet je dat ?
Voordat je een keuze maakt is het goed dat je wel even alle velgen uit het gamma kent ! Als dat niet zo is, laat hier maar even weten dan zullen we een paar pics plaatsen van andere mogelijkheden.
Verder vind ik de achterspoiler niet mooi, laat je die er wel op staan dan?
En ik mis foto's van het interieur![]()
Tot slot wens ik je veel plezierkilometers met deze fantastische bolide met dito motor !
PS Het is 100% een automaat en geen SMG, dus geen gezeur daar meer over
Haha! Was je aan de kant gezet bij die verkeerscontrole ?Steven Nauta schreef:Zag je vanmiddag voor het Fec in lwd rijden. Geweldig ding om te zien zeg! Van afstand valt hij al op.
Tja, beetje laat, maar voor de 3-coupe zijn deze velgen het mooist naar mijn ideeerikbaan schreef:Morgen ga ik de nieuwe velgen ophalen (Star spoke -
style 189), die keus is al gemaakt. Maar ik ben toch benieuwd welke velgen jij (jullie) het mooist vinden?
Bij die ben ik ook wezen kijken en die zag er erg goed uit 8)Erik Stoffelsen schreef:Ze hebben nu in Nijkerk een mooie 330i touring staanDivere schreef:Ik moet toegeven ik heb nu helemaal geen Bmw meer (zie Jelemer)
Maar die was 90kben maar snel huilend naar buiten gegaan
![]()
![]()
Op alpina's ed!! (Tweeeedehands.)
Beneden staat er een mooie zwarte M3 coupe nu..... 8)
misschien een beetje somber, maar wel erg strakRuben schreef:Ik vind de velgen top in deze combo. Alleen dat interieur; is dat niet een beetje somber?
Gebruikers op dit forum: bartb, Berry1000RR, Bokkepoot, e30touring1990, Mark 320iS, Mil0, nielsdf, Robbert92 en 12 gasten