Ik speur hier al een tijdje rond, erg leuk en zeer actief forum. Daar hou ik wel van! Na een PB van Tom (hier ook bekend) op het Z3forum en het feit dat ik hier al redelijk wat mensen ken van andere fora besloten me toch maar eens voor te stellen aan de rest zodat ik hier kan posten zonder dat iedereen zich af vraagt "wie is die kerel?"

Ik ben Kaj, 21 jaar oud, woon in West-Brabant, ik ben student

Ik heb voor mijn huidige auto twee MINI Cooper Sjes 'versleten'. Zowel de eerste (R53) als de tweede (R56) generatie beide zo'n jaar gereden. Nog steeds is er "MINI-liefde" aanwezig, maar door het gezeur wat ik met mijn laatste MINI heb gehad mezelf beloofd geen BMW-gerelateerde producten meer te rijden...

... oke, dat was voor ik mijn droom-auto in Duitsland tegen kwam... De BMW Z4M Roadster! Eigenlijk nooit serieus bij stil gestaan, want in mijn gedachte was hij onpraktisch, een 2-zitter, soft-top, onzuinig, duur in aanschaf, enzovoorts!
Dat is allemaal nog steeds zo, maar het leven is kort en je hebt maar één kans om er wat van te maken, dus "what the hell"!

Nou ja, de Z4. Ik ga er een apart topic voor openen in de "Mijn auto" sectie. Daar een kleine uitleg van de auto, mijn ervaring(en) en de "mod(s)".
6 April 2008, één dag na het ophalen in Duitsland. Hier dus nog op invoerkenteken.
Verder bemoei ik me regelmatig met Sid (DF-er) zijn 325i en ben ik de afgelopen twee keer dat hij met die, en zijn vorige race-3 serie, naar Zandvoort is gegaan meegeweest (of nou ja, daar naartoe gekomen om te kijken). Misschien dat ik (en auto) wellicht al eens op een van deze meetings zijn gespot. Ik herken in ieder geval redelijk wat auto's die ik hier op het forum zie van één van deze track-days. Erg leuk om de verhalen daarachter te lezen.
Nog een fijne avond en