Prachtige ronden gereden met elmar in me spiegels die maar steeds dichterbij kwam. Laat remmen en dweilen brillant werkelijk brillant.
Hoop dat de beelden mooi zijn geworden elmar.
Was jij dat?Peter van den Berg schreef:Het eerste wat ik zag toen ik richting circuit liep was een spinnende Hartge V8 die uit de GT-bocht kwam![]()
Toen je um aan het schoonspuiten nog ff goed bekeken, wat een prachtbak met een geweldige sound.
Die marcos liep ook hard trouwens, deelnemer uit de DSC?
Had jij echt winterbanden achterop , Andre .....................???Andre schreef:prachtige beelden elmar.
En ja we waren beide knettergek in dit weer maar we gingen wel lekker:)
Ik heb het gezien, hij had er echt winterbanden onder (achter)Aad Hoogendoorn schreef:Had jij echt winterbanden achterop , Andre .....................???Andre schreef:prachtige beelden elmar.
En ja we waren beide knettergek in dit weer maar we gingen wel lekker:)
Zeer knap , maar dat je kon rijden was al duidelijk , waarschijnelijk sneler dan ik op mijn regenbandenAndre schreef:ik had half versleten winterbanden erop.
Grip niks. Bij insturen ging ie al dwars.
Met dit soort weer rijdt ik graag circuitdagen. Ik ga dan meestal met een setup heen waar ik achter minder grip heb als voor. Zie het als training voor mezelf.
Rij maar eens gewoon een keertje voor hem, dan krijg je in de pitstraat gelijk te horen wat je allemaal verkeerd doet.Aad Hoogendoorn schreef: Denk dat wij volgende keer Andre als circuit intructeur moeten inhurenwil ik als eerste
Hoi Andre, Moet jij Zondag DSC rijden , zoja wel startnummer , weet ik waar ik naar moet kijken ?Andre schreef:ik had half versleten winterbanden erop.
Grip niks. Bij insturen ging ie al dwars.
Met dit soort weer rijdt ik graag circuitdagen. Ik ga dan meestal met een setup heen waar ik achter minder grip heb als voor. Zie het als training voor mezelf.
Mooi, ik kom kijken in iedegeval, en ziet er uit dat jullie regen krijgen , maar heb jij geen moeite meeAndre schreef:Start nr 216 m3 gtr wit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten