zo, nu me nest maar weer eens in

Gewoon goed wat Metin doet , is wel dat als Metin 4 uur niet eet , dat de hongersnood in de rest van de wereld verholpen is , ga door zoallen schreef:Ik hoef niet te vasten om te beseffen dat sommigen het slecht hebben, maar ieder z'n ding. Dat je een stukje vermogen aan de armen moet afstaan wist ik niet. Welk deel van je Clio geef jij weg Metin?
Stuk zeep en een washandje ook , naar zeggen :banaan:Macboy schreef:Tuurlijk werkt het enkel 's nachts eten goed reinigend voor je lichaam
Haha, mooie reactie.Robin schreef:Interessant. maar het niet tussen zonsop-en ondergang eten en drinken, zien jullie als zelfbeheersing, ik als een vorm van bijvoorbeeld een ouwe Alfa kopen, zelfkastijding.
Buiten dat geld aan de armeren geven. Dat doet de Belastingdienst wel voor mij.
Nog een paar dagen dus?
Exactly .Metchu schreef:Geen probleem, ieder zijn ding. Ik hoef niemand hier religieus te maken, wilde alleen vertellen wat er aan de hand is en wat het inhoudt.
Niets mis mee.Metchu schreef:Geen probleem, ieder zijn ding. Ik hoef niemand hier religieus te maken, wilde alleen vertellen wat er aan de hand is en wat het inhoudt.
gMetchu schreef:het is een onderdeel, maar niet het belangrijkste natuurlijk. Het gaat meer om de discipline, zelfbeheersing en bezinning...
Ik hoef in principe niets af te staan nog, dat doet nu nog mijn pa voor het huishouden (ben nog student zonder vaste baan).
Hans schreef:Hoe doen moslims dat die boven de poolcirkel wonen? Daar is het nog langer licht, en als de ramadan een maand of wat eerder valt gaat de zon daar helemaal niet onder.