De groeten!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Shakes

De groeten!

Bericht door Shakes » 26 sep 2008, 14:52

Ik ga even weekendje Istanbul doen!

Shoarmanajanken en achter de turkse vrouwen aan.

Groetjes!

Nan

SteV6

Re: De groeten!

Bericht door SteV6 » 26 sep 2008, 15:01

Pas je wel op voor "het broertje van" :wink: ?!

Veel plezier,

Stephan

Tom

Bericht door Tom » 26 sep 2008, 15:05

Mzls

Niet met zo'n snor thuiskomen he.

Metchu

Bericht door Metchu » 26 sep 2008, 15:14

Gruwelijk Nandor! Veel plezier, het is mijn favoriete stad ooit 8) :love:

tips:
*neem een taxiritje van europees deel naar aziatisch deel... Dan vraag je je af hoe die mensen het overleven tot hun 70e :mrgreen: Over de bosporus brug of de Fatih Sultan Mehmet brug
*neem een boottocht van de ene kant naar de overkant 8)
*Ga naar de hagia Sofia (Aya Sofya in het turks). Indrukwekkend groot... (voor de rest nog andere geweldige moskeeën daar)
*Vergeet het Taksim plein niet, waar alle toeterende turken bijelkaar komen als het weer eens zover is met voetbal :mrgreen: Geweldig plein iig in het centrum!
*Vergeet de vele musea niet en nog superveel historische plekken! (topkapi paleis, dolmabahce paleis e.d.)
*Daarnaast is het nachtleven in Istanbul geweldig! Kijk uit voor travestieten :mrgreen:
*De overdekte bazaar, authentisch turks winkelen :lol:
*Ga een bakje (thee) doen in Ortaköy, geweldig uitzicht icm met een potje backgammonnen daar 8)
*Zoek çamlica op , dat is een stukje natuur op het hoogste punt van Istanbul. Geweldig uitzicht ook en onvoorstelbaar dat er in zo'n drukke stad nog zo'n stukje rust te vinden is 8)
*Kizkulesi, maagdentoren in het Nederlands denk ik. Hier is een scene van James Bond opgenomen :lol: Niet echt bijzonder, maar die zal je wel vanzelf wel zien. *Daar aan die kade kan je nog heerlijk stuk vis halen.
*Vergeet niet om nog een Turkse Hamam op te zoeken (lekker heerlijk Turks bad, waar je super gescrubbed wordt). Je zal versteld staan dat je zo vies was en je herboren voelen!!
*Oh ja, een waterpijp is natuurlijk ook mooi meegenomen (vraag niet om drugs :mrgreen: in de waterpijp)

Wat het eten betreft: Neem zoiezo een keer Iskender, superheerlijk gerecht!
Mijn favoriete drankje in Turkije is: Uludag gazoz. Soort superzoete sprite :D probeer dat ook eens ;)

succes! Ben reuzebenieuwd en neem je fototoestel mee :hosanna:

p.s. als je echt een insider daar wil hebben, kan ik misschien wel even me neef vragen die daar studeert om voor je te gidsen het weekend ;)

Niels v D

Bericht door Niels v D » 26 sep 2008, 15:38

Metchu schreef:Gruwelijk Nandor! Veel plezier, het is mijn favoriete stad ooit 8) :love:

tips:
*neem een taxiritje van europees deel naar aziatisch deel... Dan vraag je je af hoe die mensen het overleven tot hun 70e :mrgreen: Over de bosporus brug of de Fatih Sultan Mehmet brug
*neem een boottocht van de ene kant naar de overkant 8)
*Ga naar de hagia Sofia (Aya Sofya in het turks). Indrukwekkend groot... (voor de rest nog andere geweldige moskeeën daar)
*Vergeet het Taksim plein niet, waar alle toeterende turken bijelkaar komen als het weer eens zover is met voetbal :mrgreen: Geweldig plein iig in het centrum!
*Vergeet de vele musea niet en nog superveel historische plekken! (topkapi paleis, dolmabahce paleis e.d.)
*Daarnaast is het nachtleven in Istanbul geweldig! Kijk uit voor travestieten :mrgreen:
*De overdekte bazaar, authentisch turks winkelen :lol:
*Ga een bakje (thee) doen in Ortaköy, geweldig uitzicht icm met een potje backgammonnen daar 8)
*Zoek çamlica op , dat is een stukje natuur op het hoogste punt van Istanbul. Geweldig uitzicht ook en onvoorstelbaar dat er in zo'n drukke stad nog zo'n stukje rust te vinden is 8)
*Kizkulesi, maagdentoren in het Nederlands denk ik. Hier is een scene van James Bond opgenomen :lol: Niet echt bijzonder, maar die zal je wel vanzelf wel zien. *Daar aan die kade kan je nog heerlijk stuk vis halen.
*Vergeet niet om nog een Turkse Hamam op te zoeken (lekker heerlijk Turks bad, waar je super gescrubbed wordt). Je zal versteld staan dat je zo vies was en je herboren voelen!!
*Oh ja, een waterpijp is natuurlijk ook mooi meegenomen (vraag niet om drugs :mrgreen: in de waterpijp)

Wat het eten betreft: Neem zoiezo een keer Iskender, superheerlijk gerecht!
Mijn favoriete drankje in Turkije is: Uludag gazoz. Soort superzoete sprite :D probeer dat ook eens ;)

succes! Ben reuzebenieuwd en neem je fototoestel mee :hosanna:

p.s. als je echt een insider daar wil hebben, kan ik misschien wel even me neef vragen die daar studeert om voor je te gidsen het weekend ;)
Hij heeft maar één weekend Metchu, je jaagt hem helemaal in de stress :bag: Móet ik dat allemaal doen? :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 sep 2008, 15:43

hij mag kiezen :mrgreen:

en dan is dit waarschijnlijk nog maar een fractie van wat er allemaal te doen is daar 8) een weekend is leuk, maar niet genoeg :D

Niki

Bericht door Niki » 26 sep 2008, 16:31

Istanbul is erg gaaf, veel plezier!

Toen wij er eind maart 2006 waren lag er helaas sneeuw...
:shithappens:

De week van tevoren was het 24 graden en ik had daarom de t-shirts al klaar liggen...

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 sep 2008, 18:05

Geniet ervan! Ben er alleen overheen gevlogen, maar lijkt me een heerlijke stad. Ik heb al een privé gids als ik daar ooit heen ga + slaapplek. Dus dat komt goed. Maar ik zou er wel heen willen rijden, lijkt me een mooie reis, als al die Turken dat iedere zomervakantie doen met hun Benzen en Boesjies, moet mij dat toch ook lukken met een oude gare bak? :)

Metchu

Bericht door Metchu » 26 sep 2008, 18:54

Ik deed het al sinds ik mijn rijbewijs 10 dagen had :mrgreen:

geweldige reis is dat 8)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 26 sep 2008, 18:57

Ik ben er niet zolang geleden ook geweest voor mijn werk in een weekend, maar voor mij nooit meer, wat een verschrikkelijke vieze stad vind ik het. Wat ik echter wel leuk vond was de grote winkelstraat die op Taksim uitloopt.

En 1 GOEDE tip. Eten doe je bij Taxi Moda of Modo. Dit zit op het plein van Taksim. Erg goed eten voor weinig geld, maar let wel: Bestel je je voorgerecht, hoofdgerecht op hetzelfde moment, dan krijg je ze ook bijna gelijk. Apart van elkaar bestellen dus.

Veel plezier daar.

Xave30

Bericht door Xave30 » 27 sep 2008, 01:27

Enjoy Nandor 8)

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 27 sep 2008, 12:37

Metchu schreef:Mijn favoriete drankje in Turkije is: Uludag gazoz.
Mwah, doe mij maar Raki. Afbeelding :shakeit:

Shakes

Bericht door Shakes » 28 sep 2008, 23:34

Was gaaf!

Ik snap nu waar Metchu zijn kunsten achter het stuur vandaan heeft. Die taxichauffeurs zijn ware kamikaze piloten.

Chicks waren wel ok maar ik heb er hier al 1 zitten.

Gave stad man, goed stappen, goed eten en coole mensen. Binnenkort weer.

Foto's volgen. There I said it.

N.

Metchu

Bericht door Metchu » 28 sep 2008, 23:51

weekend is echt te kort he :mrgreen:

misschien een keertje een roadtrip naar istanbul organizeren :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 29 sep 2008, 00:27

Verdomme je bent al terug en ik zie het topic nu net ...

Vertel je me alsjeblieft dat je hier bent geweest, één van de vetste clubs van de wereld op een toplocatie !

http://www.reina.com.tr/2008/" onclick="window.open(this.href);return false;

Metchu

Bericht door Metchu » 29 sep 2008, 00:43

daar gaan ook alle celebrities heen enzo, niet echt makkelijk om binnen te komen ... Voor jou geen probleem zeker Ilja? :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 29 sep 2008, 06:41

Accuboy,

ziet er uit als een open lucht club. Nu niet open.

Grote kans dat ik met de eigenaar ben gaan stappen. De toeristische dingen waren wel ok maar ik was met locals/bekende Istanbullies/clubeigenaren op stap. Exclusieve **** dus. We werden vrijdag bij een club afgezet, taxi stopt, 4 portiers, hek open. paraplu over ons hoofd heen en binnen weer vier van die dudes. Alles leer/hout. Deel van het gezelschap ging in een aparte ruimte zaken doen en wij naar boven waar 40 man zat. Om de paar meter ober in pak, Moet op tafel en vers fruit, niets was te gek.

Daarna nog even eten en weer naar het appartement. Was een leuke ervaring.

N.

Xave30

Bericht door Xave30 » 29 sep 2008, 08:36

The whole enchilada Nandor. 8)

Afbeelding

Plaats reactie