[img:450:300]http://www.gregoriusnekschot.nl/images/ ... etjes2.jpg[/img]

Deze reaktie is natuurlijk om iedereen hier te stangen. Ik geloof namelijk niet dat je bedoelt dat wanneer we een leukere auto rijden dan gemiddeld dat er een willekeurige diender ons zomaar een geel papiertje kan sturen.Rebel schreef:Gewoon dokken en vergeten. Ligt achter je.
Vind altijd zo gezeik dat mensen met auto's met dikke motoren gaan zeuren over een bonnetje. Als je zoveel geld voor een auto kunt dokken kun je ook het bonnetje betalen. It's part off the game moet je maar denken. Eens in de zoveel tijd zijn we allemaal wel eens de klos.
Is iets anders als ze mijn vader flitsen met 5 km te hard.
Maar iedereen van ons weet dat hij fout is als hij de grens overschrijdt, betaal die bon en wees blij, kon veel erger zijn.
Ojaa en knallen met je EVO moet je op de Ring doen, kan je hier in nederland ook een bon kosten 8)
En nee ik ben geen heilige, heb bonnen zat gehad, gewoon betalen en vergeten. Maar altijd af te geven op mensen die hun werk doen, wat dat doen ze, vind ik een beetje stemmingmakerij.
Binnen no time reageerd iedereen dat politie nietsnutten zijn.
Nou geloof me ik ken diverse mensen uit mijn omgeving hier in het korps, en tis niet allemaal "rozeschijn en manegeur"![]()
Nou Mark, indienen die klacht. Als er meer komen krijgen ze vanzelf een keer een douw. En inderdaad, steeds meer mensen zeiken tegen de politie, hoe zou dat toch komen?Rebel schreef:
Ik weet toevallig dat als dit soort klachten vaker binnen komen bij een agent of een bepaald koppel dat ze zelf ook problemen hebben.
Rebel schreef:Misschien omdat steeds meer mensen een auto hebben die 0-100 in 6 sec doet, of die over de 240 rijdt?
En misschien hebben we nog wel maximum snelheden uit een tijd dat auto's verkocht werden met een topsnelheid van 110km/u, een remweg van 100-0 die in kilometers uitgedrukt kan worden en de rechtuitstabiliteit van een herfstblaadje?Rebel schreef:Misschien omdat steeds meer mensen een auto hebben die 0-100 in 6 sec doet, of die over de 240 rijdt?
Ja maar in die tijd was het minder druk en gebeurde er minder ongelukkenPeter Tunissen schreef:En misschien hebben we nog wel maximum snelheden uit een tijd dat auto's verkocht werden met een topsnelheid van 110km/u, een remweg van 100-0 die in kilometers uitgedrukt kan worden en de rechtuitstabiliteit van een herfstblaadje?Rebel schreef:Misschien omdat steeds meer mensen een auto hebben die 0-100 in 6 sec doet, of die over de 240 rijdt?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EvdP, Semrush [Bot] en 2 gasten