BMW 328i tot circuitracer.
- yorick
Re: BMW 328i tot circuitracer (update: lassen rolkooi)
Ik hoorde idd iemand mijn naam roepen, dus ik zoeken in het publiek.. dr stond nogal een groep bij de start, maar ik zag geen bekende gezichten. Volgende keer beter.
Heb btw niemand van df gesproken die dag, toch een beetje andere leeftijdsklasse allemaal denk ik.
Heb btw niemand van df gesproken die dag, toch een beetje andere leeftijdsklasse allemaal denk ik.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Heb je kooi even bekeken Yorick, ziet er erg netjes uit. Hoe heb je de binnenkant gespoten verder, gewoon met spuitbus of alles super netjes afgeplakt enzo?
Ik heb niet eens naar je voetplaten gekeken
Ik heb niet eens naar je voetplaten gekeken

- frank de jonge
Valt wel mee joh met leeftijdsklasse.
Qua rijders was Steven de jongste denk ik zo ongeveer
Qua rijders was Steven de jongste denk ik zo ongeveer

- yorick
Heb de binnenkant gespoten met een knikkerbus in de kleur van de lak, heb niks hoeven afplakken omdat nagenoeg alles uit de wagen was voor de kooi. De pijpen zelf zijn gewoon met een kwast gedaan, om overal zoveel mogelijk bij te komen een aantal kwasten getuned
achja die platen zijn niet zo moeilijk om te doen, ff een mal maken en klaar. Ik heb op mijn werk de beschikking over een zetbank dat is wel makkelijk.

achja die platen zijn niet zo moeilijk om te doen, ff een mal maken en klaar. Ik heb op mijn werk de beschikking over een zetbank dat is wel makkelijk.
- Macboy
Hoi Yorick ! Geweldige auto man in een geweldige kleur. Ook die oranje knipperlichten echt gaaf.
Alleen die interieurfoto's zijn om te huilen: zo slecht heb ik het zelden gezien
Halve stoelen, half beeld, totaal geen overzicht. Kun je misschien nog even paar foto's maken? Ik zie namelijk dat het er erg cool uitziet, alleen is het op de foto's niet te zien
(probeer de stoelen er even helemaal op te krijgen, niet de helft, gewoon deur open en iets meer afstand en ook het dash zou leuk zijn, althans middenconsole erbij met de pook).
Echt fraaie auto in elk geval !
Ik baal dat ik je (auto) zondag niet heb gezien

Alleen die interieurfoto's zijn om te huilen: zo slecht heb ik het zelden gezien

Halve stoelen, half beeld, totaal geen overzicht. Kun je misschien nog even paar foto's maken? Ik zie namelijk dat het er erg cool uitziet, alleen is het op de foto's niet te zien

(probeer de stoelen er even helemaal op te krijgen, niet de helft, gewoon deur open en iets meer afstand en ook het dash zou leuk zijn, althans middenconsole erbij met de pook).
Echt fraaie auto in elk geval !
Ik baal dat ik je (auto) zondag niet heb gezien

- frank de jonge
Dat kon niet missen Ilja, die heb je vast wel gezien!!!!!

- Macboy
Nee ik heb de auto echt niet gezien !
- frank de jonge
ff beter opletten next time

- yorick
Zo even een paar nieuwe foto's gemaakt, het is immers mooi weer!
Christiaan, bedankt voor het fotograferen en Evert voor het uploaden

Christiaan, bedankt voor het fotograferen en Evert voor het uploaden

-
Erg netjes Yorick, hoe heb je de binnenkant zilver geverfd? Gespoten met spuitbus of?
- MartijnGizmo
Ziet er goed uit! Maar hoe claxoneer je nu? 

- frank de jonge
wat nou claxoneren, terugschakelen en ff door de toern janken 

- MartijnGizmo
-
Gaaf ding man! Hoeveel weegt hij nu en op hoeveel pk zit je ongeveer??
- yorick
@ Steven, idd met een spuitbus. Bij kleurmijninterieur online besteld. Probeer bijv. niet je spiegels met zo'n bus te spuiten, heb ik wel geprobeerd en dat is niet gelukt.
@ Martijn, das nog een puntje wat aangepakt moet worden haha. Waarschijnlijk een schakelaar ergens plaatsen op het dash. Heeft geen haast APK duurt nog even
@ 1995 M3, Ik heb nog niet de tijd genomen even te wegen, maar op de brug van het RDW (compleet origineel) was het 1290 KG. Ben ook op de vermogensbank geweest bij Verhoef, de wagen was toen nog helemaal origineel zelfs geen demper ofzo dit gaf 208 pk en 294 nm als maximum waarden. Met het spruitstuk zal ik nu rond de 230 pk aan piekvermogen zitten maar heb onderin wel wat koppel ingeleverd. Ga dit koppel wel weer terugwinnen, wanneer ik het M spaghetti spruitstuk monteer.
@ Martijn, das nog een puntje wat aangepakt moet worden haha. Waarschijnlijk een schakelaar ergens plaatsen op het dash. Heeft geen haast APK duurt nog even

@ 1995 M3, Ik heb nog niet de tijd genomen even te wegen, maar op de brug van het RDW (compleet origineel) was het 1290 KG. Ben ook op de vermogensbank geweest bij Verhoef, de wagen was toen nog helemaal origineel zelfs geen demper ofzo dit gaf 208 pk en 294 nm als maximum waarden. Met het spruitstuk zal ik nu rond de 230 pk aan piekvermogen zitten maar heb onderin wel wat koppel ingeleverd. Ga dit koppel wel weer terugwinnen, wanneer ik het M spaghetti spruitstuk monteer.
-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Wat een enorm knappe E36, respect!
- Hugo Bos
Inderdaad een prachtige E36! Hou hem heel 

- Macboy
Sublieme auto Yorick, gaaf ook die foto's van binnen, maar valt je niet op dat je geen 1 foto hebt waarop de kuipstoelen in zijn geheel te zien zijn en dat is nu net het fraaiste van het interieur 
Wat een auto zeg ... woow vooral ook de afwerking bij de voeten vind ik gaaf gedaan.

Wat een auto zeg ... woow vooral ook de afwerking bij de voeten vind ik gaaf gedaan.
-
Persoonlijk vind ik dat nu juist gevaarlijk aan de bestuurderskant.Macboy schreef: Wat een auto zeg ... woow vooral ook de afwerking bij de voeten vind ik gaaf gedaan.
-
Leg uit..allen schreef:Persoonlijk vind ik dat nu juist gevaarlijk aan de bestuurderskant.Macboy schreef: Wat een auto zeg ... woow vooral ook de afwerking bij de voeten vind ik gaaf gedaan.
- Macboy
Ik bedoelde overigens de passagierskant, maar leg eens uit inderdaad.
- Joy
Kijk eens naar die rand waar de 3 buizen van de kooi samen komen. En de voetensteun zelf. Bij een eventuele zijdelingse crash klappen je benen daar wellicht tegenaan wat in het minst erge geval behoorlijk zeer doet.
- yorick
Ziet er op de foto idd heftig uit, maar het is toch optisch bedrog. De voetsteun ligt verder naar voor, buiten dat is dit de plek waar de ''bakjes'' horen. Als je voor de simpele oplossing gaat, loopt de kooi voor het dash langs. Dan hadden de bakjes nog verder naar achter gekomen, maar dat vind ik echt niet mooi
- yorick
@ macboy
was me ook opgevallen en heb het niet geprobeerd, christiaan heeft zich uitgeleefd met de camera.
Heb je enig idee hoe de complete stoelen erop moeten? Neem aan dat je geen foto bedoelt, genomen door de voorruit?
was me ook opgevallen en heb het niet geprobeerd, christiaan heeft zich uitgeleefd met de camera.
Heb je enig idee hoe de complete stoelen erop moeten? Neem aan dat je geen foto bedoelt, genomen door de voorruit?
- Pim
Re: BMW 328i tot circuitracer (kooi erin foto's p6)
Wat een gave 328i
Krijg gelijk zin om me uit te gaan leven op mijn eigen 328i.
Krijg gelijk zin om me uit te gaan leven op mijn eigen 328i.