Ons hotel aan de rand van Berchtesgaden, tegenover de Obersalzberg en het 'Eagles nest' (Kehlstein haus).
Geldt dit ook voor E34S M5's met een Eisenmann uitlaat ? (Die in staat zijn het fabrieksalarm van niet met name genoemde VAG producten af te laten gaan in een middelgrote stad).
Op de Nockalmstrasse in Karinthie.
Op de parkeerplaats bij het Porsche museum in Gmund.
Leuk speelgoed in het Porsche museum ? In 1944 verhuisde Porsche van Stuttgart naar Gmund, net buiten bereik van de Geallileerde bommenwerpers in Engeland. Na de tweede wereldoorlog heeft Porsche een aantal industriele producten gemaakt om in 1948 met de sportwagenproduktie aan te vangen. Tussen 1948 en 1950 werden hier de eerste 356's gebouwd, maar omdat serieproduktie in Gmund onmogelijk was verplaatste Porsche het bedrijf weer naar Stuttgart. Het museum in Gmund is niet groot, maar gaat wel dieper in op de levensloop van Ferdinand Porsche, Ferry Porsche en de periode van Porsche in Gmund. Daarnaast is er een interessante collectie automobielen. Ferdinand Piech, de latere bestuursvoorzitter van het VAG concern is weer een zoon van Aloise Piech-Porsche, de oudere zus van Ferry Porsche.
Het stadscentrum van Gmund.
Het Antholzer tal met de Antholzer See vanuit de Oostenrijkse kant van de Staller Sattel (2052mtr).
Een bewogen geschiedenis. Zuid Tirol was in de grote oorlog het strijdtoneel van heftige veldslagen tussen de Oostenrijkse kaiserjager en het Italiaanse leger.
De noordkant van de Stilfserjoch in al haar glorie (en drama). Eigenlijk is de E34S M5 te groot en te zwaar om door de hairpins te sleuren. Om snel te zijn mot je terug in het eerste verzet om pas bij 7k RPM naar zijn twee te schakelen. Een beetje zenuwslopend, met name omdat de overbrenging tussen de een en de twee een dood gat kent. Maar de pas zelf maakt veel goed.