Dat snap ik dus ook nooit. Zo'n auto zal ik ten alle tijden links laten liggen. Er zijn gewoon een aantal basis zaken die ik beslist op een auto wil, waar ik ook bereid ben om voor te betalen, zowel nieuw (makkelijk want zelf uitzoeken) als gebruikt (minder makkelijk want je moet de juiste uitvoering zien te vinden).Robin schreef:
Zag gisteren een zilvergrijze(da's wél mijn kleurtje anders) nieuwe Audi A4 . Wieldoppen, geen xenon, kale sjaak.(dus ook niet die lichtsliert? ik liep er vlot langs)
neem me niet kwalijk, maar wat een sneue stakkeruitvoering, voor zo'n klassewagen/merk. Ziet er niet uit.....
De zaken die beslist voor mij op een auto moeten zitten zijn:
-Xenon
-Airco (voorkeur volairco)
-Lederen sportstuur
-Sportstoelen
-18 inch eventueel 17 inch bij een kleine auto
-Ramen en spiegels electrisch verstelbaar
-Alarm (vanwege de verzekering)
Zaken die ik wel leuk vind maar niet noodzakelijk, ik zou een auto er niet om laten staan:
-Verlichtingspaket, met extra spiegellampjes (ik wil nog wel eens een contactlens kwijtraken) en leeslampjes.
-Leer danwel half stof/half leer
-PDC voor/achter
-Telefoon bluethoot unit
-Navigatie systeem
-Metallic lak
-bekerhoudertjes
Liefst alles wat hierboven staat, maar vooral de eerste7 opties zijn echt een must have op een beetje knappe auto vind. Vink je ook alles aan wat je echt wilt als je nieuw koopt ? Ook al gaat het de prijs een beetje te boven (qua begroting) Of als je gebruikt zoekt.. netzo lang zoeken tot je de juiste opties vind op een auto die je wilt ?