Na aanleiding van een Opel Ascona (eerste type volgens mij) die ik vandaag driftend de bocht om zag gaan stel ik jullie deze vraag.
Zag er best stoer en gecontroleerd uit

Je verwacht rookgordijnen?Dennis Cavallino schreef:Volgens mij nog nooit iemand zien driften die ik niet kende. Het blijft altijd bij laffe piepende bandjes. Dat vond ik ook nog gaaf toen ik 18 was.
herkenbaar. Meestal ben ik het zelf. In enschede was het of ik of Coen of heel sporadisch een paars/blauwe EVO 8 ( of Sjoerd, maar hem ben ik nooit tegengekomen ). Rotondes haaks, land- en boswegen driften. Heb daar echt wel geleerd gecontroleerd haaks te gaan. Iets te nonchalant en je kopt een boom terug. Grootste uitdaging was een oprit de westerval op te driften met de sierra en de oude alfa 75. Lachen was dat met 120pk heuvel op dat hok met 80 haaks smijten. Kan echt een heel boek schrijven over de afgelopen 3 jaar, kan coen wel beamen. Good old days. Tegenwoordig is het 3de versnelling 120 haaks in de regen maar dat laat ik voor op het circuit.Laurens schreef:Af en toe komt er iemand van het Driftforum met een S13 voorbij die vervolgens een paar rondjes rotonde doet maar verder eigenlijk nooit. Meestal ben ik het zelf, helaas is het meestal Fwd maar dat kan ook dwars :banaan:
Wie kopt deze in?Steven Nauta schreef:edit: Heb hem net nog dwars genomen trouwens
Joh.... ik heb al 2x artikel 5 gehad en knal nogsteeds in de begrenzer de straat uit...Tristan schreef:Gisteren met de 123d op industrieterrein in Dordt. Weg was nog vochtig en die elek. sper + 400Nm werkt goed.Voor de rest probeer ik het netjes te houde daar waar auto's rijden. Geen zin om art. 5 aan me broek te hebben (heb al een registratie).
Da's niet stoer, zie en hoor ouwe omaatjes in de 1 in begrenzer rondrijden.Knot schreef:Joh.... ik heb al 2x artikel 5 gehad en knal nogsteeds in de begrenzer de straat uit...Tristan schreef:Gisteren met de 123d op industrieterrein in Dordt. Weg was nog vochtig en die elek. sper + 400Nm werkt goed.Voor de rest probeer ik het netjes te houde daar waar auto's rijden. Geen zin om art. 5 aan me broek te hebben (heb al een registratie).
Met de koppeling op stand ingetrapt kan iedereen datWouter81 schreef:Da's niet stoer, zie en hoor ouwe omaatjes in de 1 in begrenzer rondrijden.Knot schreef:Joh.... ik heb al 2x artikel 5 gehad en knal nogsteeds in de begrenzer de straat uit...Tristan schreef:Gisteren met de 123d op industrieterrein in Dordt. Weg was nog vochtig en die elek. sper + 400Nm werkt goed.Voor de rest probeer ik het netjes te houde daar waar auto's rijden. Geen zin om art. 5 aan me broek te hebben (heb al een registratie).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten