Na heel wat gehoord te hebben van dit forum heb ik me ook maar eens aangemeld
Ik ben Peter 26jaar uit Hoensbroek.
Sinds vorig jaar mei de Ring uitgevonden door het toedoenvan 2 vrienden die me perse een rondje wouden laten rijden.
Met als gevolg een verslaving

Vorig jaar m`n eerste rondes gereden met een 325i E30 toen 2 stuks met gare dempers.
Aangezien de ring beviel heb ik me een APEX straatset bestelt voor de E30 en toen nog 6 rondes gemaakt.
Echter kon ik de E30 goed verkopen en dus ook gedaan met pijn in m`n hart.
Na wat handelen en doen een 318iS coupe gekocht waar ik maar 2 rondes ring mee gereden heb.
Alleen dit beviel dus echt niet.
Begin dit jaar een prachtige E36 325i sedan weten te bemachtigen voor een mooi prijsje.
Aangezien dit een 91er was werdt een onderstel e.d. toch een klein probleem.
Na 147rondes ring gereden te hebben heb ik afscheid genomen van de E36
Voordat ik afscheid genomen had van de zwarte had ik inmiddels al weer een 325i coupe gekocht.
De coupe zal dus tot redelijke race/fun auto worden omgebouwd.
Van de coupe zal ik 1 dezer dagen een topic voor openen zodat jullie het project kunnen volgen.
Even kort : de auto is inmiddels gestript sparco erin en bilstein B8 onderstel ligt klaar om deze week nog gemonteerd te worden.
Verder als dagelijkse auto heb ik nog een polo 86c van 1990 en ik heb nog een golfje 2 wat ik ooit gebouwd heb als showauto.
De showauto wordt dus ook verkocht en die centen gaan lekker de coupe in.
al met al een echte auto verslaafde en tegenwoordig ook nog eens een ringverslaafde.
Andere circuits heb ik geen ervaring mee tot 5-11 dan ga ik circuit zolder eens berijden

En verder weinig te melden ben auto verkoper in hoensbroek dus hebben jullie eens iets nodig fax me maar
Tevens doe ik in de avonduren vaak onderhoud aan div BMW`s dus m`n leven bestaat eigenlijk uit auto`s