Wilders na prinsjesdag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Geelhoed

Re: Wilders na prinsjesdag:)

Bericht door Geelhoed » 23 sep 2008, 06:19

luco hornsveld schreef:[
Maar goed, stem je dus niet links en bv GW ben ik in jouw ogen een rascist, zegt wederom meer over jouw dan over een gw stemmer.
Nee,nee, nee, ik heb niets tegen PVV-stemmers maar tegen de PVV en de gedachte erachter. Ik sta pal tegen de tsunami van PVV-isereing.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 23 sep 2008, 09:06

Excuus Rico! Je hebt gelijk :)

RVV

Bericht door RVV » 23 sep 2008, 10:01

Geelhoed schreef:
Maar goed, stem je dus niet links en bv GW ben ik in jouw ogen een rascist, zegt wederom meer over jouw dan over een gw stemmer.
Nee,nee, nee, ik heb niets tegen PVV-stemmers maar tegen de PVV en de gedachte erachter. Ik sta pal tegen de tsunami van PVV-isereing.

Ik ben ook zeker GEEN Geert Wilders fan. En de PVV, beschouw ik voorlopig als los drijfzand. Mijn stem krijgt ie ook niet, omdat hij m.i onbelangrijke dingen TE belangrijk maakt. (Boerka voorbeeld).

Maar wat Geert Wilders wel durft, in tegenstelling tot andere politici is het beestje bij naam te noemen en het bespreekbaar te maken. Dit in tegensrelling tot de gevestigde orde. Die vooral aan hun eigen belang denken.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 23 sep 2008, 10:35

Rico v Velzen schreef: Maar wat Geert Wilders wel durft, in tegenstelling tot andere politici is het beestje bij naam te noemen en het bespreekbaar te maken.
Dat laatste is dan weer niet waar, ok op een autoforum wellicht, maar in de Kamer (zijn podium) is er geen sprake van een dialoog.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 14:05

Geelhoed schreef:
Rico v Velzen schreef: Maar wat Geert Wilders wel durft, in tegenstelling tot andere politici is het beestje bij naam te noemen en het bespreekbaar te maken.
maar in de Kamer (zijn podium) is er geen sprake van een dialoog.
Precies :!: Er is geen dialoog en zonder kom je gewoon nergens. Het stukje/de quote van Wouter (zonder bron) begrijpt dat niet en vindt dat Wilders het dan ook wint terwijl hij het juist daarom verliest. Wat valt er nog te bespreken? Wat wil je de dan Wilders en nog belangrijker HOE? Die man staat alleen maar van de daken te roepen, laat ie een Minaret daarvoor gebruiken die schijnen daar uitermate geschikt voor te zijn :mrgreen:
Wouter81 schreef:Eigenlijk staan we helemaal niet zover van elkaar af qua mening Niels, zelfs ik als potentiële Wilders stemmer. :wink: :)
Zeker weten en dat geldt voor het merendeel op DF, we kunnen het niet voor niets prima vinden met een behoorlijk grote groep en die werkloze E36/GTI/GSI rijder die 5 dagen per week bezig is om er voor te zorgen dat ie z'n uitkering blijft houden vind je hier ook niet :banaan: We verschillen alleen van mening over het "hoe te bereiken" (oftewel: stemkeuze) van ons nagenoeg gezamelijke doel :wink: De huidige regering gaat dat doel niet verwezenlijken maar ook Wilders of een "Der Rita" niet. Protest stemmen hebben geen zin imho, sterker nog het wordt er alleen maar erger door denk ik. Wilders of Rita kunnen het niet waarmaken, ik geloof er niets van. Toen Fortuyn opkwam was ik zeker onder de indruk van met name de wijze waarop hij discussie voerde, man dat was briljant! Maar het was voor mij van korte duur. Later heb ik nog eens een boek over hem gelezen en met name over de periode tot hij de regering in wilde. Dus over z'n studententijd, carriere en hoe hij prive was, nou dat maakte al helemaal geen positieve indruk :bag: Een hele vreemde knakker en nergens (positief) potten heeft kunnen breken :hammer: Uiteindelijk krijgt zo'n man een standbeeld omdat ie eigenlijk alleen maar een grote bek had :wink: Wilders schat ik niet hoger in, zeker niet en misschien zelfs wel lager (alleen dat haar al :bag: ). Fortuyn begreep tenminste nog dat er discussie nodig was.

Verder is Rutger goed bezig, die snapt het zeker imho :thumbup:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 23 sep 2008, 16:53

Was inderdaad vergeten de bron te plaatsen. Het stuk kwam (verrassenderwijs) van de site van de Volkskrant. :) http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/1462" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 18:21

Zeker verassend :D Neemt niet weg dat ik het niet geheel objectief vind zoals je wel mag verwachten van de Volkskrant. Met name dit deel:
Vervolgens hingen de kopjes, de blik liniegewijs naar beneden. Uit gêne, woede, hilariteit, desinteresse, of toch vooral uit onmacht?

Bij de interruptiemicrofoons bleek niemand een degelijk antwoord voorbereid te hebben. Merkwaardig. Wilders’ boodschap is tenslotte rotsvast en bekend. Je hoeft geen briljant strateeg te zijn om te voorspellen waarmee hij zou komen
Ik denk dat niemand het nut er van in zag om te reageren op een dergelijk betoog want wat moet je daar nou mee. Het is echt niet de eerste keer dat ie zo te keer gaat en ik zou me ook zeker niet geroepen voelen om er op te reageren, alles is al een keer gezegd. Die man maakt zichzelf tot een dorpsgek en met alle respect is dat jammer. Op sommige punten heeft ie best wat maar zoals gezegd werkt het niet op deze manier maar goed dat is mijn subjectieve mening natuurlijk :wink: Wordt ook genoeg over gediscussieerd op die site :shock:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 23 sep 2008, 20:22

Rico v Velzen schreef:
Geelhoed schreef:

Ik ben ook zeker GEEN Geert Wilders fan. En de PVV, beschouw ik voorlopig als los drijfzand. Mijn stem krijgt ie ook niet, omdat hij m.i onbelangrijke dingen TE belangrijk maakt. (Boerka voorbeeld).

Maar wat Geert Wilders wel durft, in tegenstelling tot andere politici is het beestje bij naam te noemen en het bespreekbaar te maken. Dit in tegensrelling tot de gevestigde orde. Die vooral aan hun eigen belang denken.
Rico for President :thumbup:
Denk er precies zo over.

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 23 sep 2008, 21:48

Maar wat een waardeloze regering hebben we nu ook.... ongelooflijk. :nah: Een minister van Defensie die een dienstweigeraar bleek (http://www.ad.nl/fun/bizar/2637358/Van_ ... oefde.html" onclick="window.open(this.href);return false;) en een minister van milieu die domweg weigert de kamer te woord te staan over de groene stroom hoax (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... r_mil.html" onclick="window.open(this.href);return false;).

RVV

Bericht door RVV » 23 sep 2008, 22:38

Godverdomme die Rita Verdonk kun je ook afschrijven... links communistisch PSP wijf eind jaren 70... nu in Nova zit haar eigen straatje schoon te praten..

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 23 sep 2008, 22:50

Verdonk krijgt m'n stem zeker niet. Was best positief over haar maar ben sinds haar ToN plannen niet bepaald onder de indruk. Nog geen enkel concreet idee en nu al gerommel in de partij, lijkt de LPF wel. Heb er niet echt vertrouwen in. Eigenlijk heb ik in geen enkele politicus vertrouwen maar ja. :nah:

Waarom stel jij je niet beschikbaar namens de DF Partij Rico? Iedereen verplicht aan de 130i. :roflol:

RVV

Bericht door RVV » 23 sep 2008, 22:55

Echt mijn broek zakt er van af... zit die Verdonk gewoon glashard te liegen over haar PSP verleden :? :? :? Bang dat er oude lijken uit de kast komen duikt ze weg voor de confrontatie.. Wat moet je hier nou mee... oude politiek onbetrouwbaar als HELL nieuwe politiek netzo onbetrouwbaar..

Niels

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 23:00

Ach een mens kan ook veranderen en tot andere inzichten komen :wink: Gerrit Zalm was vroeger ook een linkse rakker :hmmm: En trouwens het was in die tijd extremer maar het volk liet ook duidelijker merken of ze het er wel of niet mee eens waren en/of waar ze voor stonden. Kunnen we nu nog wat van leren, beetje klagen en de volgende keer anders stemmen wat toch niet helpt aangezien het CDA nog altijd het grootste is en ook wel weer zal worden :bag:

RVV

Bericht door RVV » 23 sep 2008, 23:11

Dat is het punt niet Niels.. alleen zat ze een week of wat terug gewoon glashard te ontkennen in Knevel en van der Brink dat ze ooit lid was van de PSP.. ze had er een keer op gestemd, meer niet.. meer zou ook niet boven water komen..

KLAAR... niet dus.. nu blijkt gewoon uit diverse bewijzen dat ze WEL lid was..

En dat lidmaatschap indertijd is niet het probleem, maar dat ze er gewoon glashard over zit te liegen...

Wat moet je daar nou mee.. niet op stemmen dus...

Wat me overigens verbaast is dat een splintergroepering, Partij voor de Dieren in de 2e kamer kan komen, maar iets wat voor ons de automobilist gewoon geen kans maakt.

Niels

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 23:18

Heb je helemaal gelijk in :thumbup:

Mike R32

Bericht door Mike R32 » 23 sep 2008, 23:25

Net als bij de laatste verkiezingen gaat mijn stem opnieuw naar de Partij voor de Dieren.
Met dieren mag wel met wat meer respect om worden gegaan door de mensen.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 sep 2008, 23:29

Mike R32 schreef:Net als bij de laatste verkiezingen gaat mijn stem opnieuw naar de Partij voor de Dieren.
Met dieren mag wel met wat meer respect om worden gegaan door de mensen.
Je bedoelt tis toch al zo'n beestenboel? :mrgreen:

maar laatste tijd weinig politiek gevolgd en dit draadje ook niet maar als dat waaris dat Rita glashard heeft zitten liegen dan hoef ik daar ook niet meer aan te denken en steld ze mij enorm teleur...maar ik heb het niet gezien, als Rico het juist heeft dan is Rita weg, hey Rico & Rita :hammer: :roflol:

Niels

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 23:32

Ik hoop dat mensen zich toch wel iets meer in de materie verdiepen Rene voordat ze gaan stemmen :bag: Info via anderen, fora en de Telegraaf geven niet altijd een even goed beeld :lol:

Mike R32

Bericht door Mike R32 » 23 sep 2008, 23:34

Rico & Rita :drinking: :lol:

RVV

Bericht door RVV » 23 sep 2008, 23:37

Hou op zeg... :bag: :nah: :wink:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 24 sep 2008, 00:22

Rico schreef: Wat me overigens verbaast is dat een splintergroepering, Partij voor de Dieren in de 2e kamer kan komen, maar iets wat voor ons de automobilist gewoon geen kans maakt.
Dat zal er mee te maken hebben dat de automobilist niet als een 'one-issue' wordt gezien en een partij die zich toch als 'one-issue' partij presenteert niet serieus wordt genomen. Bijna iedere stemgerechtigde weet dat mobiliteit bij uitstek een beleidsonderwerp is van vele compromissen en langdurige politieke strijd. Zelfs Camiel Eurlings, met toch een vrij grote CDA kennisbank op dit terrein achter zich, heeft zich al meerdere malen verkeken op 'daadkrachtige' oplossingen in zijn eerste periode.

De Partij voor de Dieren heeft wat dat betreft een bredere opvatting over dierenwelzijn en een terrein waar de andere partijen zich nooit echt goed op hebben laten zien.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 sep 2008, 08:00

Politiek, gewoon links laten liggen zou ik haast zeggen :mrgreen: Rechts ook dan maar................heeft allemaal geen zin, wat je er ook van denkt, leef je leven en f.ck de politiek, allemaal egotrippers en leugenaars van de ergste soort...........................

Michel P

Bericht door Michel P » 24 sep 2008, 10:34

Wouter81 schreef:Verdonk krijgt m'n stem zeker niet. Was best positief over haar maar ben sinds haar ToN plannen niet bepaald onder de indruk. Nog geen enkel concreet idee en nu al gerommel in de partij, lijkt de LPF wel. Heb er niet echt vertrouwen in. Eigenlijk heb ik in geen enkele politicus vertrouwen maar ja. :nah:

Waarom stel jij je niet beschikbaar namens de DF Partij Rico? Iedereen verplicht aan de 130i. :roflol:
+1 Rita heeft afgedaan doordat ze geen plannen presenteerd, nu haar linkse verleden naar boven komt (oud nieuws) zal ze in mijn ogen roemloos afgaan via de zijdeur. Heb ook geen moment het idee gehad op Ton te willen stemmen, je weet immers niet waarvoor ze staan.

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 24 sep 2008, 13:08

http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Niall

Bericht door Niall » 24 sep 2008, 13:12

Gewoon net zoals belgië, hebben ze geen regering en het leven gaat gewoon door :lol:

Plaats reactie