Jelmer850i schreef:Mis je hem al divere ?
Ik heb nog een Beamer thuis en die mist jou ook

Je bent echt een vrouwe magneet

Jelmer850i schreef:Mis je hem al divere ?
Klopt. Dat idee ligt er ook Mike. Zal binnenkort eens even een topicje openenen daarvoor. Of in mijn topic.Mike Spanjersbergh schreef:eens een x iets met alle generaties m3's op de foto is ook wel iets leuks om te doen lijkt me. zeker nu het nieuwe model uit is en die ook al hier op het forum zijn
Toen reed ikRico v Velzen schreef:4x 65.. Wouter, Da's maar 4x 15 km/h te hard in de bebouwde kom.. Ome Koos is trots op je
LOL, maar geweldig dat je het allemaal helemaal perfect vind die ///M5!Jelmer850i schreef:Toen reed ikRico v Velzen schreef:4x 65.. Wouter, Da's maar 4x 15 km/h te hard in de bebouwde kom.. Ome Koos is trots op je![]()
@Knot: Gokje ik denk van wel, zelfs bij 280 (het snelste tot nu toe) zit er nog zoveel power in... en qua toerenbereik zou >300 op de teller zeker moeten lukken.
Echter geloof ik het nu wel... zometeen koos spee met een gevangenisbus voor de deur en 5 cameraploegen.
Hmm wel gratis reklame op tv ! , even denken
mmm ja ik stem voorWouter81 schreef:
Eigenlijk zou je net als Top Gear zo'n vliegveld ter beschikking moeten hebben, alle ruimte om te oefenen en te spelen en als het eens misgaat niet gelijk schade. 8)
Zegt 'ie met ACS auspuff.Ferdinand schreef:= sjonnie
AC Schnitzer = udo (kein sjonnie)Tristan schreef:Zegt 'ie met ACS auspuff.Ferdinand schreef:= sjonnie![]()
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, BMWDennis, Google [Bot], Joost H., Kadett, MarcelV, matthyssie, MVB, Semrush [Bot], sitechris en 13 gasten