Protech, Waxoyl, etc behandeling zou ik eerlijk gezegd niet aan beginnen. In principe doen ze gewoon een standaard polijstbeurt, met middelen als Meguiars, 3M, etc. Daarover komt sealant die de lak moet beschermen en verder mag je er dan niks zelf aan doen, op wassen na. Daarna moet je geloof ik om het jaar opnieuw een behandeling laten uitvoeren, gaat er een nieuwe laag sealant op en that's it.
Opzich werkt die beschermlaag wel goed, behalve dat de voorbereiding vaak ronduit slecht is. Hologrammen die dan nog lekker onder de sealant zitten en die je niet weg krijgt door die beschermlaag. En een jaar zonder zelf wat te mogen doen is naar mijn idee overdreven.
Ik zou 'm lekker een keer goed laten aanpakken met een goede wax of sealant er over, de betere geven ook een bescherming van +/- 6 maanden. En dan kun je alsnog af en toe wanneer je wel zin hebt er zelf mee aan de slag. Blijf toch ook het leukst
@SteV6; In principe kun je elke wax over je ramen smeren. Sommige hebben alleen meer kans op vegen achter te laten bij ruitenwissen. Ik heb geen idee of Gold Class dat ook doet, probeer het uit zou ik zeggen, NXT werkt in ieder geval al prima wat Stefan zegt.
En vandaag Arthur hier voor de deur gehad met z'n 130.
Mooie wagen, was een lang dagje, maar het resultaat was goed, al zeg ik het zelf

Foto's volgen..