Ik en mijn ae86's

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Re: Ik en mijn ae86's

Bericht door Dennis Cavallino » 18 sep 2008, 15:14

Eén van die verkochte AE86's heb ik jaaaaaaaaaaren terug nog eens gereden:
http://www.jent.nu/occasion/Toyota/AE86/toyotaAE86.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was echt een net exemplaar. Heb er ook niet echt hard/schuin in gereden, dat vond ik zonde. De auto voelde gewoon goed bij rustig rijden, dus sneller/schuiner geloofden we wel. Geen gekke prijs toen, kan ik me herinneren.

RobS

Bericht door RobS » 18 sep 2008, 15:59

Michel Huisman schreef:Ik woon er 200mtr van verwijderd en behoor bijna tot het interieur dus ik weet meer dan de website :wink:
Dan weet je waarschijnlijk ook wat deze moet kosten:

http://www.autohellenbrand.nl/Toyota%20 ... 20AE86.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

:df:

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 19 sep 2008, 00:21

Reken maar op min. 8k , maar je zult er je best voor moeten doen. Hij staat wel te koop maar ze doen 'm liever niet weg. Is de hobbyauto van de zoon maar staat al een tijdje stil omdat hij voor Maserati in Italië werkt.

Robokill

Bericht door Robokill » 19 sep 2008, 16:55

Hachi's vinden is niet zo moeilijk als je weet waar ze allemaal staan. Ik weet zoiezo nog een nette voor 4500. (maar die is dus ook echt net) geloof links achter klein plekje op de wielkast)

Staat wel al 6 jaar stil binnen. Voordeel is hij is goed bewaard maar de moter heeft dus ook al lang niet gelopen. (rustig weer inrijden anders gaan ze olie lurken)

Wat betreft Hellenbrand, het spijt me maar ik heb geen goede ervaring met de beste man. Dit omdat ik eens geweest ben voor een test rit (vanaf Amsterdam) ruim aangekondigd en hij kon deze niet eens bieden. Tevens geen goede prijzen noemen. Ik denk persoonlijk dat ze zelf te verknopt zijn aan de auto's om ze te verkopen (wat prima is maar adverteer en dan niet mee)

In duitsland staan er ook nog 3 (2 uur rijden vanaf limburg) Daarbij scharrelen er in nederland her en der nog een aantal in schuren. Vraag is wat wil je?

Een "klassieker" (leuk voor mee te rijden en een beetje sporten) of wil je echt iets voor het circuit. Als je voor het laatste kiest heb je meer keuze. Veel auto's worden namelijk half gesloopt om te dienen als donor. Dit zijn prima's ae's om te hergebruiken op het circuit.

Geef aan wat je aan wilt geven. De laatste die ik zag was rond de 1000 maar dan had je ook weinig (zoiezo lag ie uit elkaar)

EG

Bericht door EG » 21 sep 2008, 15:07

Dennis Cavallino schreef:Eén van die verkochte AE86's heb ik jaaaaaaaaaaren terug nog eens gereden:
http://www.jent.nu/occasion/Toyota/AE86/toyotaAE86.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was echt een net exemplaar. Heb er ook niet echt hard/schuin in gereden, dat vond ik zonde. De auto voelde gewoon goed bij rustig rijden, dus sneller/schuiner geloofden we wel. Geen gekke prijs toen, kan ik me herinneren.
Die auto had ik een tijdje (jaar?) terug in Amsterdam West (Slotermeer-Geuzenveld) gezien. Bij Slotermeerlaan/rotonde Burg. Roellstraat. Zat een jonge dame achter het stuur.

Kenteken herkende ik direct van die verslag van jent.nu.

Plaats reactie