http://www.petrolhead.nl/2008/09/challenge_1.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ongelofelijk gaaf al die wagens!
Tja ach, ik teken er voor als ik over 10 jaar van nu vermogend genoeg zou zijn om em zo uit de broek te laten hangen. Wat de rest dan van mij denkt zij me een rotzorg zijn, is me nu eigenlijk al een rotzorg.Martijn schreef:Tja, ieder zijn ding maar ik vind die Van Stokkum werkelijk de dikste proleet die ik ooit gezien heb.
Snap dus ook niet dat zo'n patjepeeër hoofdredacteur mág zijn bij Quote (zegt ook genoeg over dat blad natuurlijk)
Nee, dan mag Jort wel een kakker zijn, die vent heeft wel nét ff wat meer niveau dan deze vent.
En dat Challengevolk is mij ook net ff wat teveel Wolbers &Co. (zitten namelijk meer dubieuze lui tussen) De eerste edities deden er nog wat mensen mee die in iedergeval redelijk (!) zuiver op de graat waren en zijn. (Richard Homburg e.d.)
Klopt. Die poespas hoeft van mij ook niet. Gewoon rijden met een hele groep! Misschien een leuk DF-uitje?? Een Europe-tourJoy Jolliffe schreef:Jup, maar dan met 'normale' mensen. Gewoon een pizza'tje scoren net als die jongens van Scuderia.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten