DTM-style zou ik zeker niet nemen. Je hebt mijn Supersprint gezien, zoiets zou ik dan nog wel overwegen. Dubbelpijps schuinafgesneden met een dunne rand.
Zitten de remmen er al op ?
DTM-style is zo'n smurfenurinoir?
Zou ik lekker op marktplaats laten staan, Nandor.
Kan misschien nog net op een trackday E30 M3, maar verder wordt het toch echt gauw Sjonnie-achtig.
Maar van de andere kant, het is maar een einddemper (toch?). Origineel bewaren en als het niet bevalt is terugwisselen een fluitje van een cent.
tja, ik zou m ook liever origineel gehouden hebben maar ja... dat geluid van zo een airbox icm volledige supersprint uitlaat is toch welvet hoor!
maar om eerlijk te zijn krijg je dat airbox geluid al een beetje als je er een open filter op mikt, maar vind persoonlijk dat een open filter alleen er niet uitziet onder de kap.
Heeft nog lang geduurd... Was ie zo moeilijk te slijten?
(ik bedoel, zelden heb ik iemand meer horen zeiken over BMW en ///M , dus de "liefde" (voor zover die er al ooit was) was al enige tijd over lijkt mij?)
moeilijk te verkopen? Zeker niet! Was voor mij lastig om de keus te maken. Twee weken terug de knoop doorgehakt nadat ik een week een leenauto had.
Ik snap die zeik opmerking niet maar wat jij wil joh....
De opvolger is al ongeveer bekend. Auto die mij op een andere manier DF geeft.