Advies gevraagd
-
Maarrr...je gebruikt je M3 toch dagelijks??
Hoeveel KMS??
Ik zou als je dan eventueel een CSL koopt...hem bijvoorbeeld een week ofzo proberen, ik denk dat de auto te gefocussed is en je op den duur gaat irriteren aan kleine dingetjes...
D'r is iemand anders die ik ken die zijn CSL dagelijks gebruikt...
PB voor contactinfo
Joep
EDIT: zoiets??
http://www.autoboerse.de/CarDetailViewC ... ee441f9fde
Hoeveel KMS??
Ik zou als je dan eventueel een CSL koopt...hem bijvoorbeeld een week ofzo proberen, ik denk dat de auto te gefocussed is en je op den duur gaat irriteren aan kleine dingetjes...
D'r is iemand anders die ik ken die zijn CSL dagelijks gebruikt...
PB voor contactinfo
Joep
EDIT: zoiets??
http://www.autoboerse.de/CarDetailViewC ... ee441f9fde
- Hans
Ziet er super uit! Alleen de chrome niertjes vervangen voor zwarte. 8)Peter Tunissen schreef:http://www.mobile.de/SIDRVKjrYpV3ypn0ZU ... 1214299858&
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Een RS4 cabrio bestaat sinds kort, toch?
Kijk, wat mis ik aan de E90 330i tov de E46 M3 in real life:
-Kracht onderin.
-een pk tje of wat.
-En op bepaalde driftmomenten een sper.
De E90 330i doet 'alles' net zo goed als de E46 M3 in het dagelijks leven en soms beter. De tijd staat niet stil. Weggdrag is soortgelijk(mits M onderstel en dikke vette wielen/banden)
En wil je een M gevoel?(Van Marketing LOL
) Dan neem je dat M pakket met zwarte hemel M knop en M stuur op je 335i coupe, romo, als de oncomming E92 M3 je te joker wordt qua $$$.
Daarom ga ik voor een 335i. IRL net zo snel als je M en weer 'n slag moderner. Tuurlijk kost alles geld, duh. Dat is de 'hobby' die je hebt oid.
Om voorgangers vaak als 'beter' te bestempelen vind ik altijd 'n beetje raar(buiten de vormgeving, daar kan men over twisten natuurlijk) Een echte racer is een Radical en 'n GT3 996 is ook al niet te betalen, laat staan een 997 GT3. Een M3 E46 is 'n alleskunner, maar dat is een 335i eigenlijk ook, voor minder $$$.In mijn beleving. Als ik de $$$ had te liggen wachtte ik op een E90 M3 natuurlijk.
EDIT: Je kunt voor weinig(..) ook een EVO 9 halen en daar het Adje 400HP pakket opgooien. Daaaaag en de groeten met je E46 M3(in elker willekeurige bocht ook)
Snap je?
Om ff alles weer in een normaal perspectief te plaatsen.
WAT wil je?Ramwerk of subtiel snel?Of subtiel ramwerk?
Kijk, wat mis ik aan de E90 330i tov de E46 M3 in real life:
-Kracht onderin.
-een pk tje of wat.
-En op bepaalde driftmomenten een sper.
De E90 330i doet 'alles' net zo goed als de E46 M3 in het dagelijks leven en soms beter. De tijd staat niet stil. Weggdrag is soortgelijk(mits M onderstel en dikke vette wielen/banden)
En wil je een M gevoel?(Van Marketing LOL

Daarom ga ik voor een 335i. IRL net zo snel als je M en weer 'n slag moderner. Tuurlijk kost alles geld, duh. Dat is de 'hobby' die je hebt oid.
Om voorgangers vaak als 'beter' te bestempelen vind ik altijd 'n beetje raar(buiten de vormgeving, daar kan men over twisten natuurlijk) Een echte racer is een Radical en 'n GT3 996 is ook al niet te betalen, laat staan een 997 GT3. Een M3 E46 is 'n alleskunner, maar dat is een 335i eigenlijk ook, voor minder $$$.In mijn beleving. Als ik de $$$ had te liggen wachtte ik op een E90 M3 natuurlijk.
EDIT: Je kunt voor weinig(..) ook een EVO 9 halen en daar het Adje 400HP pakket opgooien. Daaaaag en de groeten met je E46 M3(in elker willekeurige bocht ook)
Snap je?

Om ff alles weer in een normaal perspectief te plaatsen.
WAT wil je?Ramwerk of subtiel snel?Of subtiel ramwerk?
- RVV
Voorgangers beter verhaal ben ik het wel met je eens. probleem is dat je een M niet direkt kunt vergelijken met een non M. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Een e92 M3 out classed straks de e46 M3 maar een 335i coupe zie ik niet direkt als volwaardig alternatief voor de e46 M3. En dat is ook het punt waar Romo mee zit. even er van uitgaand dat hij de pegels heeft, dan voor e92 M3.
-
ik zou gewoon wachten period een 335i is lekker maar daar moet je wel weer wat aan doen.
Hij heeft zo bi zo een sper nodig. 306 pk en 400nm zonder sper is weggegooid geld. Wil je niet de moeite nemen omdat te doen. Kan je voor robin net zo goed 330i blijven rijden en voor romo net zo goed de m3 houden en wachten op een m3 v8 of een m2 later.
Hij heeft zo bi zo een sper nodig. 306 pk en 400nm zonder sper is weggegooid geld. Wil je niet de moeite nemen omdat te doen. Kan je voor robin net zo goed 330i blijven rijden en voor romo net zo goed de m3 houden en wachten op een m3 v8 of een m2 later.
- romo
Heren..........ben de rust zelfe, maarrrrr lastige keus hierzo. Het leuke is dat iedereen natuurlijk vanuit zijn/haar (oeps vrouwen zijn die ook hier?
) perspectief verteld. Andre vanuit het sportieve en dus moet er een sper op ( drift kikker hahaha), Robin vanuit $$$ en als daily drive net zo goed als de M maar toch weer bij de tijd ( heb je met die uurwerk liefhebbers hahaha) en Rico vanuit het ///M arketing principe, (tja dat heb je met ondernemers nietywaar hahaha)
Anyway, ik ga er mee rijden, de cijfers bestuderen, en last but not least laat ik iedereen hier wel weten hoe het gaat lopen, pff zweet, hijg................

Anyway, ik ga er mee rijden, de cijfers bestuderen, en last but not least laat ik iedereen hier wel weten hoe het gaat lopen, pff zweet, hijg................
- Macboy
- romo
- romo
Kan iemand iets zeggen over een eventuele datum dat de E92 M3 leverbaar wordt? Op verschillende fora word ik er niet echt wijzer van.
Melding varieerd van halverwege 2007 tot pas leverbaar in 2008, wie weet meer?
Graag wil ik ook een kleur advies............................................tjonge wat een vragen weer.............................................

Melding varieerd van halverwege 2007 tot pas leverbaar in 2008, wie weet meer?
Graag wil ik ook een kleur advies............................................tjonge wat een vragen weer.............................................

-