momenteel rijd ik een civic EJ2 coupe:
Honda civic coupe EJ2 met (recente) B16a2 swap
Carrosserie: coupe (2deurs)
Bouwjaar: 1994
Km stand: 164.000
Brandstof: Benzine
Vermogen: 133kw / 180pk
Motorisch:
B16a2 (blok opnieuw gebouwd: nieuwe pakkingen, keringen, filters, thermostaat, distibutieriem, etc.)
B16a2 kop/head is ge-portmatched, geflowt, kleppen gevlakt en opnieuw ingeslepen
Y21 versnellingsbak
Oem vti radiateur (nieuw)
Oem vti airbox
Uitlaatlijn:
SRS 4-2-1 spaghetti spuitstuk
Oem vti middenpijp
SRS dual eindpijp + dempers (incl. silencers, stil maar bij toeren hoor je de motor mooi werken)
Vti katalysator (ivm apk/co uitstoot)
Onderstel / Remmerij:
KONI pro street kit (gasdempers, hardheid en hoogte in aantal standen stelbaar)
Oem vti stabilisatorstang voor-onder
Oem vti stabilisatorstang achter-onder (momenteel niet gemonteerd)
Nieuwe rubbers en bussen in de draagarmen achter
Oem vti schijven + klauwen voor
Oem vti schijven + klauwen achter
Vti rembekrachtiger, hoofdremcilinder, remkabels
Interieur:
Standaard / Stock
B16a2 tellerhuis (8200 rpm redline + de km stand van huidig blok)
Exterieur:
Bliz frontbumper
Grounddesign rearbumper
Grounddesign sideskirts
AIT achterruit spoiler/plaat
Angel eye koplampen (zwarte behuizing)
Depo led-achterlichten (zwarte behuizing)
Cleaned antenne
Cleaned turnsignals / knipperlichten
Cleaned side strips
Wheels:
17” lichtmetaal
Audio:
Medion radio met cd + mp3 + AUX op het frontje voor Ipod etc.
2 x 70 watt speakers in hoedeplank
auto is te koop wegens oog op iets anders, maar daarvoor maak ik een topic aan in het juiste deel van het forum!