EVO foto-posters

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Stéphane

EVO foto-posters

Bericht door Stéphane » 21 aug 2006, 16:34

In de laatste EVO stond een advertentie voor 42x60cm uitvergrotingen van foto's. Daarnet even er achteraan gebeld en inmiddels heb ik er 2 (+ 1 gratis) besteld van de Audi Sport Quattro, RUF R Turbo en de Challenge Stradale door de tunnel.

Foto's zijn van EVO kwaliteit en in gelimiteerde oplage van 200 stuks met onderschrift. Ze komen als het goed is don/vrijdag binnen, dus dan krijgen ze hier een mooi plekje straks :D

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 21 aug 2006, 22:26

Zag het ook. Heb nog wat aan de muur nodig hier :D

Rein

Bericht door Rein » 21 aug 2006, 22:34

Sjoerd schreef:Zag het ook. Heb nog wat aan de muur nodig hier :D
Daar dacht ik vanmiddag ook nog aan, posters. Mijn kamer mag ook wel wat aan de muur hebben, is er ook een site waar je mooie posters kan bestellen?? :D

Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 aug 2006, 22:43

Misschien dat Dexter ook zulke dingen wil verkopen?

Ik geloof dat hij daartoe wel de mogelijkheid heeft, maar hierover kan hij natuurlijk zelf het beste uitspraak doen. Zijn foto's zijn naar mijn idee ook zeer de moeite waard om uitvergroot aan de muur te hangen :D

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 21 aug 2006, 22:58

De reclames ervoor in EVO had ik inderdaad ook al gezien, zaten een paar prachtige platen bij en zeker niet te duur (persoonlijk favoriet: die gele RUF tussen de herfstblaadjes).
Ben benieuwd hoe de kwaliteit is Stéphane; ik heb er eigenlijk geen plaats meer voor, maar als het nou echt top is kan dat me misschien nog eens over de streep trekken. :)
Ze leuren er in ieder geval al best lang mee, die serie waar ook de Sagaris en Enzo/CGT/Koenigsegg bij zitten stond zeker al zes nummers geleden voor het eerst te koop....

Plaats reactie