Ik ben via via op dit forum terecht gekomen en het viel mij op dat het hier voornamelijk echte rijders zitten. Het leek mij wel leuk om het clubje te "joinen" en wat mee te komen ouwehoeren daar ik mijzelf ook wel als een echte rijder zie.
Ook viel het mij op dat er in een topic iets stond over "zijn er wel mensen op DF die een franse auto rijden"

Even kort over mezelf:
Ik ben Youri, (bijna) 22 jaar jong en momenteel in het bezit van een Saxo VTS 16v Phase 2 van 11-2002.
Ik heb MTS Autotechniek "gestudeerd" en ik studeer nu HTS Autotechniek in Arnhem.
Mijn autogeschiedenis begon toen ik 18 jaar was met een BMW 2002 Tii Touring uit 1973, na deze terug verkocht te hebben aan de vorige eigenaar heb ik een Toyota MR2 AW11 uit 1986 gekocht. Deze laatste is nog in mijn bezit, maar staat te koop. Vrijwel meteen na het behalen van mijn autorijbewijs ben ik begonnen met het motorrijbewijs. Ik reed namelijk al een tijdje (niet op de openbare weg). Ik heb toen ook direct een supermotard gekocht, destijds een KTM, die is inmiddels alweer ingeruild voor een Suzuki supermotard.
Verder heb ik heel wat mooie, dikke en snelle auto's gereden. Ik ben werkzaam bij een BMW dealer en daar komt nogal eens wat leuk spul langs. Helaas kan ik dat zelf (nog

Een kleine greep uit de auto's die ik heb mogen besturen:
E60 M5, E92 M3, Z8, R8, 850Csi, Z4 M Coupe en nog heel veel meer.