duifjes.com schreef:Hee Albert je hebt die Beemer toch wel bij een betrouwbaar bedrijf gekocht? Je hoort de laatste zulke rare verhalen over handeleren etc.
Grtz, hanz06
duifjes.com schreef:Hee Albert je hebt die Beemer toch wel bij een betrouwbaar bedrijf gekocht? Je hoort de laatste zulke rare verhalen over handeleren etc.
Ik heb hem bij een zeer betrouwbaar bedrijf gekocht......ik heb er al vaker auto's gekocht en die zijn goed bevallenduifjes.com schreef:Hee Albert je hebt die Beemer toch wel bij een betrouwbaar bedrijf gekocht? Je hoort de laatste zulke rare verhalen over handeleren etc.
Niet alleen dat bedrijf, dat merk je volgende week welAlbèrt schreef:Ik heb hem bij een zeer betrouwbaar bedrijf gekocht......ik heb er al vaker auto's gekocht en die zijn goed bevallenduifjes.com schreef:Hee Albert je hebt die Beemer toch wel bij een betrouwbaar bedrijf gekocht? Je hoort de laatste zulke rare verhalen over handeleren etc.
Mocht het niks zijn weet ik hem te vinden dus dat is altijd wel een geruststelling in mijn achterhoofd 8)
Bedrijf is alleen een beetje traag........kan hem volgende week pas ophalen
HANZ06 schreef:Niet alleen dat bedrijf, dat merk je volgende week welAlbèrt schreef:Ik heb hem bij een zeer betrouwbaar bedrijf gekocht......ik heb er al vaker auto's gekocht en die zijn goed bevallenduifjes.com schreef:Hee Albert je hebt die Beemer toch wel bij een betrouwbaar bedrijf gekocht? Je hoort de laatste zulke rare verhalen over handeleren etc.
Mocht het niks zijn weet ik hem te vinden dus dat is altijd wel een geruststelling in mijn achterhoofd 8)
Bedrijf is alleen een beetje traag........kan hem volgende week pas ophalen:playcar:
Feli Albert!Rico v Velzen schreef:Denk niet dat het zo'n probleem is, maar aan de andere kant er is natuurlijk niet voor niet gekozen door BMW om de 1 en 3 serie afzonderlijke maten mee te geven.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Google [Bot], Sam van der Put en 12 gasten