Zoals wellicht bekend heb ik sinds kort weer een Ringtool in de vorm van een e30 325. Tot op heden heb ik altijd met mijn Ringtool heen en weer gereden, maar dat heeft zo zijn nadelen: verre van comfortabel, bij een defect sta je daar mooi te kijken, zonde van de km's die je met die circuitwagen maakt (toch snel 5.000 per jaar extra) en op semi-slicks vrij tricky in het nat op de A61. Kortom: overweeg hem in het vervolg per ambu die kant op te transporteren. Ook handig voor bv Papenburg (19 okt mijn 1e keer) en bv dagje Spa op 15 nov.
Rij nu voor de time being in een 84-er Starlet, maar het moge duidelijk wezen dat je daar niks achter kunt hangen

Overweeg nu om een andere wat grotere en comforbalere wagen te kopen in plaats van dat hok.... Dan maar direct twee vliegen in één klap slaan en dus ook iets zoeken waar je wat gewicht achter kunt hangen. 5-serie lijkt wel weer

Als autoliefhebber wil je immers wel wat leuks rijden

Ik wil er zo'n 10k aan uitgeven dus keuze genoeg...
Heb tijdje in een e34 535 gereden en dat beviel prima, maar zou nu wel eens naar een e39 over willen stappen. Verstandig of niet ? Lees wel eens dat een e34 een stuk degelijker is dan een e39... Qua e39 zit ik dan te denken aan de 528 of een 540... Tips/suggesties? Touring is dan wel handig (om bv slicks voor een dagje Spa achterin te kiepen).
Auto wordt overigens niet dagelijks gebruikt aangezien ik met zo'n geel ding op rails naar mijn werk ga. Verwachte kilometrage per jaar ca 8.000.
Zoiets zou mij bv wel aanstaan. Helaas net verkocht
Links of andere suggesties voor trekwagens zijn uiteraard ook welkom