Ik ben Ufuk, een 23 jaar oude Haarlemmer en een über petrolhead. Weet veel van auto's en kan er uren over praten. Het racen op circuit vind ik ook een ontzettend leuke bezigheid. Daar ben ik mee begonnen met mijn vorige speeltjes die ik nog ontzettend mis.
Mijn EX-Integra R:
Ik had 'm eigenlijk helemaal af, naar eigen smaak en toen besloot ik de ITR weg te doen vanwege het sjonnie imago die de Integra begint te krijgen. Mijn excuus als ik hier iemand mee kwets. Wel moet ik toegeven dat het qua rijden voor mij de perfecte wagen was, en dat terwijl ik veel wagens heb gereden.
Na bijna een Integra DC5R aan te schaffen heb ik hiervan afgezien vanwege dat het stuur rechts is.
Uiteindelijk heb ik een 2.8 Z3 coupe geimporteerd uit Belgie, ook een erg mooie wagen:
Na een korte periode in de 2.8, beviel de auto heel erg, behalve de power. Na de explosiviteit die ik van de ITR gewend was, had ik te weinig lol met de 2.8.
Dus toen ik de kans had om een zeer nette M coupe te kopen heb ik deze ook meteen gepakt.
Mijn huidige speeltje/liefje:
Een Z3
De auto is volledig standaard afgezien van:
- Wiechers veerpootbrug
- Bilsteins schokdempers
- AC Schnitzer verlagingsveren
- (op de foto's staan de oude velgen, er zitten nu 2001
Filmpjes:
Uitlaat geluid:
M COUPE
Ik ben van plan om op 4 november mee te gaan naar Zolder, maar daar meld ik me nog voor aan.
Groetjes
Killabee